زمان انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ -

ماجراجویی پولادی این بار در بانکوک (عکس)

مدافع ملی پوش و یکی از ستاره های ایران در جام جهانی برزیل این بار راهی تایلند شد تا ماجراجویی جدیدش را در این کشور دنبال کند.

سرای نور؛مهرداد پولادی، مدافع چپ مورد علاقه کارلوس کی روش که به دلیل مشکلات سربازی مجبور به دوری از تیم ملی شده است، بعد از چند فصل حضوری موفق در تیم الشحانیه قطر، اینبار راهی تایلند شده تا به درخواست مسوولان بانکوک یونایتد قرارداد خود را با آنها به امضا برساند.
پولادی که در طول فصول اخیرش در تیم الشحانیه با توجه به شرایط سینوسی این تیم در مسیر لیگ دسته اول و لیگ ستارگان قرار داشت، اینبار ترجیح داد با توجه به سقوط مجدد الشحانیه مسیر تازه ای را در پیش بگیرد و با جدایی از این تیم، در تایلند فوتبال خود را دنبال کند.

 


این مدافع چپ که قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را دارد و بازی های درخشانی از خود در زمان حضور در تیم ملی و پرسپولیس به جا گذاشت، اکنون بعد از سه فصل حضور در الشحانیه راهی تایلند شده تا در بانکوک یونایتد فوتبالش را دنبال کند.
بانکوک یونایتد که در فصل گذشته به عنوان نائب قهرمانی لیگ تایلند دست یافته، در فصل جاری در رده ششم لیگ این کشور قرار دارد و امیدوار است با تقویت خود بار دیگر در جمع مدعیان قرار گیرد.
باشگاه تایلندی بعد از مراسم معارفه این بازیکن در پوستری در صفحه مجازی خود اینچنین از مدافع ایرانی استقبال کرده و به او خوشامد گفته است.

 

باشگاه بانکوک یونایتد با سابقه ۲۹ ساله در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد و در فصل ۲۰۰۶ فوتبال این کشور موفق شد به عنوان قهرمانی این کشور نیز دست یابد. آنها اکنون در رده ششم لیگ این کشور حاضر هستند و باید دید در ادامه فصل چه نتایجی برای آنها رقم خواهد خورد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو