زمان انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ -

تجربه جالب کاپیتان‌های پرسپولیس در فینال آسیا

پرسپولیس در حالی برای رسیدن به فینال آسیا دو تیم دیگر را باید از پیش رو بردارد که در ترکیب این تیم دو بازیکن سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارند.

سرای نور؛پرسپولیس با عبور از لخویا توانست تنها نماینده باقیمانده در لیگ قهرمانان آسیا لقب گیرد و اکنون انگیزه بالایی برای صعود به مراحل بالاتر دارد. خصوصا اینکه آنها این فرصت را خواهند داشت تا با توجه به برنامه این رقابت‌ها برای رسیدن به این مهم سرمایه‌گذاری مناسب در خصوص جذب بازیکنان مدنظر برای تقویت تیم را نیز صورت دهند.
پرسپولیس اکنون برای صعود به فینال لیگ قهرمانان که بازیکنان این تیم نیز به آن خوش بین هستند، سه تیم از منطقه غرب را پیش روی خود می‌بیند. نمایندگانی از عربستان و امارات که پرسپولیس برای دستیابی به خواسته خود باید از دو تیم در مرحله یک چهارم و نیمه نهایی عبور کند.
در ترکیب پرسپولیس اما در شرایط فعلی دو بازیکن سابقه حضور در فینال آسیا را در کارنامه دارند که با بدشانسی از دستیابی به عنوان قهرمانی بازماندند. سیدجلال حسینی و حسین ماهینی با حضور در ترکیب نمایندگان اصفهانی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان تجربه حضور در فینال را به جا گذاشته اند. سیدجلال حسینی در ترکیب سپاهان در سال ۲۰۰۷ توانست به فینال لیگ قهرمانان برسد و در این مرحله با شکست مقابل اوراوارد ژاپن در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست خوردند. حسین ماهینی نیز به همراه ذوب آهن در فینال سال ۲۰۱۰ حضور یافت و در آستانه کسب برترین عنوان باشگاهی آسیا قرار داشت که با سئونگنام ایلهوا چونما کره جنوبی شکست خوردند.
آنها اکنون این فرصت را خواهند داشت تا با تجربه بالای خود به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس، سرخپوشان را راهی مراحل بالاتر کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو