زمان انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ -

یورش سردار به دروازه ازبک

مرد اول خط حمله تیم ملی انگیزه های زیادی برای شکستن طلسم گلزنی به ازبک ها دارد تا سند صعود ایران به روسیه 2018 را امضا کند.

سرای نور؛سردار آزمون مرد دو گله ایران در جدال با مونته نگرو با انگیزه و روحیه بالا در تمرینات تیم ملی همچنان خود را به عنوان امید اول گلزنی مطرح کرده و این بار امیدوار است با شکست طلسم گلزنی به تیمی مثل ازبکستان سند صعود به روسیه ۲۰۱۸ را در مقابل دیدگان طرفداران ایرانی امضا کند.
سردار آزمون که در چند سال گذشته به عنوان انتخاب اول کارلوس کی روش دروازه بیشتر رقیبان تیم ملی را باز کرده هنوز طعم گلزنی به ازبک ها را نچشیده است از همین رو با آمادگی و روحیه بالایی که این بازیکن در تمرینات تیم ملی نشان داده خیلی ها منتظر شکسته شدن این طلسم در بازی دوشنبه شب هستند تا هم روند گلزنی های آزمون ادامه پیدا کند هم راه صعود تیم ملی به روسیه ۲۰۱۸ هموار شود.
سردار که در فوتبال روسیه به چهره ای شناخته شده تبدیل و بسیاری از فوتبالدوستان این کشور کاملا او را می شناسند حالا امیدوار است با تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی روسیه به میدان برود و با درخشش در این تورنمنت مسیری برای رسیدن به باشگاه های بزرگ پیدا کند. آرزویی که دوشنبه شب می تواند برای او برآورده شود به شرطی که گلزنی های خود را مقابل ازبک ها ادامه دهد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو