زمان انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ -

تور بارسلونا برای جذب ستاره لسترسیتی

بارسلونا قصد دارد در تابستان امسال برای جذب ریاض محرز، ستاره الجزایری لسترسیتی اقدام کند.​​​​​​​

سرای نور؛بلوگرانا قصد دارد در تابستان امسال حضور گسترده ای در بازار نقل و انتقالات داشته باشد و یکی از اهداف آنها جذب ریاض محرز، گلزن ۲۶ ساله لسترسیتی است که در فصل گذشته موفق به زدن ۱۰ گل و ارسال ۷ پاس گل برای همبازیانش شد.

“رادیو کاتالان” ادعا می کند که دلیل علاقه بارسا به جذب محرز، توانایی او در ارسال پاس های مناسب، قدرت دریبلینگ و سرعت بالا برای نفوذ به محوطه جریمه رقبا است.

ریاض محرز دوران ورزشی خود را در لیگ های دسته پایین فرانسه در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد اما بعد از چند سال درخشش به لستر لحق شد و یکی از ارکان اصلی قهرمانی رویایی روباه ها با رانیری لقب گرفت.

در فصلی که گذشت، محرز هم همانند دیگر ستارگان لسترسیتی آغاز خوبی نداشت اما رفته رفته آنها شرایط بهتری پیدا کردند و موفق شدند به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان نیز راه پیدا کنند.

محرز هفته گذشته با انتشار نامه ای خطاب به هواداران لستر اذعان داشت که قصد دارد در تابستان امسال از این تیم جدا شود و در حال حاضر بارسا یکی از جدی ترین مشتریان او به شمار می آید.

به جز محرز، اخباری در مورد جذب ستارگانی چون دلوفئو یا دمبله نیز شنیده شده و به نظر می رسد بلوگرانا حداقل یک بازیکن را در فاز هجومی جذب خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو