زمان انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ -

کارلوس در مسیر جاودانگی با ایران

مصمم و پرتلاش امیدوار است دوشنبه شب دومین صعود متوالی به جام جهانی را با ایران به ارمغان بیاورد تا یکی دیگر از ماموریت های خود را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

سرای نور؛کارلوس کی روش در ششمین سال فعالیت در فوتبال ایران همچنان از بسیاری از مسائل داخلی ناراضی و گله مند است. پیرمرد پرتغالی که همواره صراحت بیان و انتقاداتش زبانزد عام و خاص بوده این روزها بدون این که بخواهد جار و جنجالی به راه بیاندازد شاگردان خود را برای رسیدن به موفقیتی بزرگ آماده می کند تا نامش در تاریخ فوتبال ایران جاودانه تر شود.
کارلوس مصمم و سختکوش در تمرینات نظارت دقیقی بر عملکرد بازیکنان دارد تا آنها را به بهترین نحو ممکن برای بازی دوشنبه شب مقابل ازبکستان آماده کند. جدالی که برای کی روش پر است از خاطرات تلخ و شیرین به همراه ملی پوشان ایران و حالا این مربی امید زیادی دارد که رویارویی دوباره با ازبک ها آن هم در تهران باز هم برای او و شاگردان خوشایند باشد.
کی روش که تنها شکست ایران مقابل ازبکستان در تهران چهار سال پیش با او رخ داد اصلا دوست ندارد در یک قدمی دومین صعود متوالی به جام جهانی دوباره غافلگیر شود از همین رو در روزهای اخیر با نظارت کامل و دقت بالا ملی پوشان را برای بازی با ازبکستان آماده می کند تا جشن صعود زودهنگامی با طرفداران ایرانی نزدیکی های سحر برپا کند.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو