زمان انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ -

جشنواره هدف از امروز کلید می‌خورد

دریافت آثار برای شرکت در جشنواره هدف از امروز آغاز می‌شود. این جشنواره با ایجاد بستری سالم و کاملا رایگان سعی در شناسایی استعدادهای برتر نوجوان و جوان جهت بهره گیری در فضای فرهنگ و هنر و رسانه ایران اسلامی دارد.

سرای نور؛با کلید خوردن جشنواره نوجوانانه «هدف» با دبیری اشکان حاجی عبدالهی علاقه مندان میتوانند از امروز آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند . این جشنواره از سال ۱۳۹۳ با حمایت فراکسیون کودک و نوجوان مجلس شورای اسلامی و سازمان ها و موسسات مختلف با رویکردگردآوری نوجوانان توانمند کشور و ایجاد ارتباط قوی بین نوجوانان و مسئولین  آغاز به کار کرده است.

جشنواره «نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» تا به حال در شهرهای تهران، اصفهان و قم برگزار شده است. هدف و محور دوره اول، اعلام موجودیت و افتتاحیه دبیرخانه و همایش ؛دوره دوم، تبیین برنامه ها و رویکردها؛ دوره سوم،گفتگوی مستقیم نوجوانان با مسئولین و  دوره چهارم تقدیر از خدمات اعضا دبیرخانه و مسئولین  بود.

این جشنواره قصد دارد با ایجاد بستری سالم و کاملا رایگان سعی در شناسایی استعدادهای برتر نوجوان و جوان جهت بهره گیری در فضای فرهنگ و هنر و رسانه ایران اسلامی کند. برگزیدگان این جشنواره نیز به ادارات، سازمانها، رسانه ها، موسسات و… معرفی می گردند تا از استعداد آنها بهره گیری شود.
محورهای جشنواره نوجوانانه هدف عبارتند از : عکاسی، خوش صداها(مداحی و خوانندگی)، بازیگری و مجری گری. این جشنواره سه داوری دارد که در این سه بخش از داوران نوجوان تا داوران مشهور کشور در حوزه های مذکور حضور دارند. همچنین از رسانه های مختلف خبری  نیز نمایندگانی در هیات داوران حضور دارند.

از امروز دریافت آثار آغاز می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات و چگونگی شرکت در جشنواره به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس www.hadaffestival.com  مراجعه کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو