زمان انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ -

پرونده مالی جی لوید ساموئل بسته شد

باشگاه استقلال با پرداخت قسط سوم ساموئل پرونده ی بدهی های خارجی خود را خواهد بست.

سرای نور؛بازیکنان استقلال روز شنبه با وصول چک های خود سقف دریافتی های خود در لیگ شانزدهم را به ۸۰ درصد رساندند تا این موضوع تبدیل به مهم ترین دستاورد افتخاری بعد از حضور در استقلال شود. مدیرعامل آبی ها البته در پایان فصل موفق شد دریافتی برخی از بازیکنان جوان را کامل تسویه کند تا استقلال از نظر مالی نسبت به سال های گذشته شرایط بسیار خوبی داشته باشد.

بعد از این دستاورد، استقلالی ها روز ۱۵ ژوئن قسط سوم ساموئل را پرداخت خواهند کرد تا آخرین پرونده مالی این باشگاه در فیفا نیز بسته شود. باشگاه استقلال در ماه های گذشته موفق شد پرونده بازیکنان زیادی را در فیفا مختومه کند و حالا با پرداخت نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان به ساموئل، پرونده ی این بازیکن نیز بسته خواهد شد. مقدمات پرداخت قسط سوم ساموئل نیز انجام شده و استقلالی ها در روزهای آینده این مبلغ را به حساب این بازیکن واریز خواهند کرد.

پرونده ی وکیل ایتالیایی آبی ها نیز در روزهای گذشته با پرداخت مطالبات او بسته شد و با بسته شدن پرونده این وکیل ایتالیایی و ساموئل، پئیچ تنها پرونده ای است که آبی ها در مجامع بین المللی دارند که این پرونده نیز در دادگاه CAS در حال بررسی است و آبی ها امید زیادی دارند تا رای این دادگاه به سود استقلال صادر شود.

این دو دستاورد مهم برای افتخاری در پایان اولین فصل حضور در استقلال مطمئنا یکی از عواملی است که کمک زیادی به ادامه ی دوران حضور او در استقلال خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو