زمان انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ -

عابدزاده: هواداران ایران شب باشکوهی رقم می‌زنند

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است با حضور تماشاگران ملی پوشان بتوانند ازبکستان را شکست دهند.

سرای نور؛احمدرضا عابدزاده درباره بازی دوشنبه شب تیم ملی مقابل ازبکستان عنوان کرد: قبل از هر چیز به تیم ملی بابت نتایج درخشانی که در این مدت کسب کرده تبریک می‌گویم؛ ملی پوشان در این سال‌ها مسیر بسیار خوبی را طی کرده‌اند و می‌بینیم که با چه استحکامی مقابل رقیبان به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: کی‌روش هم خوشبختانه شناخت خوبی از فوتبال ایران و آسیا پیدا کرده و برای هر مسابقه برنامه خاصی دارد؛ به طور حتم او برای لحظه به لحظه بازی مقابل ازبکستان هم برنامه‌ریزی کرده است.

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران تصریح کرد: بازیکنان ایران نباید فکر کنند برابر ازبکستان از پیش برنده هستند چون به طور حتم بازی سختی در پیش است؛ همه می‌دانیم در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و به همین دلیل باید تا دقیقه ۹۰ دیدار با ازبکستان هوشیارانه تلاش کنیم؛ آرزو می‌کنم تیم ملی با پیروزی مقتدرانه راهی جام جهانی شود.

عابدزاده ابراز کرد: اطمینان دارم هواداران فوتبال ایران شب باشکوهی را در ورزشگاه آزادی رقم خواهند زد؛ بازیکنان تیم ملی به تداوم حمایت تماشاگران نیاز دارند و به طور حتم با پُر شدن سکوها قبل از بازی، ما گام بزرگی برای حضور در جام جهانی برمی‌داریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو