زمان انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ -

گوچی و اشکان؛ درس حرفه‌ای گری از ستاره‌های ۲۰۱۴

ورود دیرهنگام اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد در میدان اگرچه نتیجه چشم گیری نداشت اما رفتار حرفه ای آنها بسیار جالب توجه می نمود. ​​​​​​​

سرای نور؛

اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد که هر دو در سطح اول فوتبال اروپا توپ می زنند و یکی در تیم وولفسبورگ مشغول بازی و دیگری هم مدعی آقای گلی فوتبال هلند است، اما در مجموع به همراه یکدیگر تنها ۲۱ دقیقه فرصت حضور در برابر تیم ازبکستان را به دست آوردند؛ اما رفتار حرفه ای آنها بیش از عملکردشان به چشم آمد.

این دو بازیکن که ستاره های تیم ملی در راستای صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ بودند بدون کوچکترین توقع و ادعایی در دقایق کوتاه حضور در میدان دویدند و پس از پایان دیدار به مانند دیگر بازیکنان تیم ملی به خوشحالی پرداختند و البته که در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی تیم ملی را مورد حمایت و ستایش قرار دادند.

 

 

گوچی و اشکان به زودی دومین جام جهانی پیاپی خود را در روسیه پشت سر خواهند گذاشت، بازیکنانی که به همراه کارلوس کی روش وارد تیم ملی شده و یکی از بهترین دوران فوتبال ایران در عرصه ملی را ساختند. این بازیکنان با توجه به تجربه خود می توانند از مهره های تاثیرگذار جام جهانی روسیه باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو