زمان انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ -

تیم‌ترین جمع تاریخ فوتبال ملی (عکس)

تیم ملی فوتبال ایران باز هم با یک نمایش فوق العاده دیگر با کسب پیروزی برابر ازبکستان بلیت جام جهانی روسیه را برای خود قطعی کرد.

سرای نور؛

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر ازبکستان هنگامی که از کی روش درباره نفرات ثابت و ذخیره تیم ملی سوالی پرسیده شد سرمربی تیم ملی با اقتدار خاصی در این باره گفت: مدت هاست از این موضوع رد شده ایم که بحثی با عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره در تیم مان داشته باشیم. همه بازیکنان در خدمت تیم ملی هستند و همه وظایف خود را می دانند. همه بازیکنان هر لحظه که لازم باشد در خدمت تیم ملی هستند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

 

اگر چه این موضوع برای حاضرین در کنفرانس خبری کمی عجیب بود و تا مقداری به “شعار” شبیه بود اما ورود اشکان دژاگه در ۳۰ دقیقه پایانی دیدار و هم چنین رضا قوچان نژاد در دقیقه ۸۹ مسابقه که هر دو سطح اول فوتبال اروپا حاضرند و البته تلاش و دوندگی آنها در همین دقایق اندک و رفتار حرفه ای آنها بر روی صحبت های کی روش صحه گذاشت و نشان داد در تیم ملی ایران بازیکنان واقعا به موفقیت تیم و نه موفقیت شخصی می اندیشند. این دستاورد بزرگ کی روش مقتدرانه ترین صعود تیم ملی به جام جهانی بدون حتی یک گل خورده را به نتیجه رساند و البته امیدواری طرفداران را به آینده تیم ملی افزایش داده است.

 

خوشحالی “تیم ترین” جمع تاریخ فوتبال ملی ایران در پایان دیدار و در جمع تماشاگران خودی کم ترین مزد تلاش های فوق العاده ملی پوشان و کی روش و کادر فنی اش بوده است. اکنون تیم ملی خود را برای آماده سازی در جهت حضور مقتدرتر در جام جهانی روسیه آماده  می کند و البته که با کی روش و این جمع، خیال مان از تیم ملی راحت تر از همیشه است.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو