زمان انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ -

جدایی کاوه رضایی از استقلال به‌ سود گسترش شد

باشگاه گسترش فولاد از فروش داریوش شجاعیان سود قابل توجهی به دست می آورد.

سرای نور؛

مذاکرات دو باشگاه گسترش فولاد و استقلال تهران برای انتقال داریوش شجاعیان به نتیجه رسیده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این بازیکن فردا قراردادش را با آبی پوشان پایتخت امضا می کند.

طبق گفته هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد استقلالی ها برای دریافت رضایتنامه داریوش شجاعیان مبلغ ۱٫۵ میلیارد تومان هزینه خواهند کرد و بی تردید باشگاه تبریزی از این انتقال سود قابل توجهی به دست می آورد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که در فوتبال ایران فروش بازیکن چندان مرسوم نیست و می تواند یکی از سنگین ترین قراردادهای کشور را رقم بزند. از سوی دیگر استقلالی ها بعد از اتفاقاتی که بعد از جدایی کاوه رضایی رخ داد و هواداران کمی مکدر شده بودند، در نظر داشتند تا هرطور شده با جذب شجاعیان هواداران را راضی نگه دارند. با توجه به اینکه پرسپولیس هم خواهان جذب شجاعیان بود، استقلالی ها مبلغ بالاتری نسبت به پرسپولیس به گسترش فولاد پرداخت می کنند تا این بازیکن سهم آبی های پایتخت شود.

درواقع می توان گفت جدایی کاوه رضایی از استقلال و اتفاقاتی که بعد از آن در فضای مجازی علیه این باشگاه افتاد، به سود باشگاه گسترش فولاد شد تا سود مالی کم نظیری بابت فروش داریوش شجاعیان به دست آورد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو