زمان انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ -

منافی: برای فصل جدید به هواداران تکیه کردیم

مربی تیم تراکتورسازی به آینده تیمش با حضور بازیکنان جوان بسیار امیدوار است و از هواداران خواست به حمایت بپردازند.

سرای نور؛

جواد منافی درباره حضور در کادرفنی تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بسیار بزرگ و محبوبی است و خیلی خوشحالم که در این فصل افتخار همکاری با این باشگاه را دارم همچنین خوشحالم که یک‌بار دیگر کنار یحیی گل محمدی حضور دارم و در تبریز با یکدیگر همکاری می‌کنیم.

وی افزود: ما شرایط سختی در این فصل داریم و طبیعتاً محرومیت مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرده اما نباید فراموش کنیم که تراکتورسازی فصل گذشته مدعی قهرمانی لیگ بوده و خوشبختانه اکثر بازیکن‌های تیم حفظ شدند. پس بازیکنان خوبی در اختیار داریم و باید با کار و تلاش به دنبال ساختن تیمی قدرتمند برای فصل جدید باشیم.

مربی جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خیلی خوب است که با حضور همه اعضای تیم تمرینات را آغاز می‌کنیم و کادر فنی تمامی بازیکنان را در اختیار دارد. در ادامه تمرینات تیم‌های پایه هم زیر نظر گرفته می‌شود و بازیکن‌های مستعد این تیم‌ها هم می‌توانند به تیم اصلی اضافه بشوند.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران تصریح کرد: اعتماد به بازیکنان جوان همیشه نتیجه خوبی به همراه دارد و در این راه هواداران تراکتور هم نقش جدی دارند. تیم‌های بزرگ به هواداران خودشان تکیه می‌کنند و تراکتورسازی هم هواداران فوق‌العاده‌ای دارد که امیدواریم از هفته اول با تمام وجود از تیمشان حمایت کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو