زمان انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ -

حمله موشکی سپاه آغاز مرحله جدید برای مقابله با تروریسم است/ هر زمان تشخیص دهیم مواضع تروریست‌ها را موشک‌باران می‌کنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها آغاز مرحله‌ای جدید در راهبرد جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تروریسم است.

سرای نور؛

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حمله موشکی به مواضع تروریست‌ها در سوریه، تصریح کرد: حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها اقدامی به‌هنگام، هوشمندانه و قابل تقدیر بود؛ تروریست‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی به‌عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه و جهان نمی‌‌تواند اقدام ضدامنیتی آنها را تحمل کند.

وی حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها را آغاز مرحله‌ای جدید در راهبرد جمهوری اسلامی برای مقابله با تروریسم دانست و گفت: ما پیش از این با حضور نیروهای مستشاری با تروریسم مبارزه می‌کردیم، اما اکنون از خاک خودمان و با موشک‌‌های نقطه‌زن به مواضع تروریست‌ها حمله می‌کنیم و تروریست‌ها مطمئن باشند که راهبرد جدید نیروهای مسلح ایران آغاز مرحله‌ای جدید برای مقابله با تروریسم است.

بروجردی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران افتخار بزرگی برای ملت ایران است، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش که نمایش مبارزه با تروریسم را اجرا می‌کنند، بدانند که اولاً مواضع و اقدامات آنها علیه توان موشکی ایران بی‌تأثیر است و ثانیاً ایران برای مقابله با تروریسم قاطعیت بالایی دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در سوریه مورد حمایت دولت، ملت و مجلس شورای اسلامی است، گفت: این حق برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محفوظ است که بنا به تشخیصی که دارند، هر زمان که صلاح می‌بینند به مواضع تروریست‌ها حمله و از خاک کشور خودمان به مواضع تروریست‌ها شلیک کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو