زمان انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ -

پیشنهاد آبنبات چوبی تایید شد!

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد تعبیر مدیرعامل گسترشی ها که گفته بود پرسپولیس پولی در حد آب نبات چوبی پیشنهاد داده است، می گوید: بله، سیصد میلیون در مقابل یک میلیارد و هشتصد میلیون، پول یک آب نبات چوبی می شود.

سرای نور؛

پس از پیوستن داریوش شجاعیان به جمع استقلالی ها، محمدعلی ترکاشوند در رابطه با عدم جذب این بازیکن به صحبت پرداخت، وی در این باره گفت: ما به این بازیکن نیز گفته بودیم در پروسه گرفتن رضایت نامه وی وارد نمی شویم.

 

وی در رابطه با پیشنهاد گسترش فولاد برای صدور رضایت نامه شجاعیان گفت: باشگاه گسترش فولاد پول زیادی بابت انتقال ایشان طلب کرده بود، خود من با آقایان زنوزی و نصیرزاده در این رابطه صحبت کرده بودم، پولی که آقایان طلب کرده بودند یک میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان بود که ما موافقت نکردیم، پیشنهاد ما این بود که حداکثر پانصد میلیون می دهیم و یک بازیکن جوان را نیز راهی باشگاه گسترش فولاد خواهیم کرد. حالا برخی از دوستان این را برعکس کرده بودند و گفتند که پرسپولیس می گوید ما این پول را می دهیم، بعضی ها شایعه کرده بودند که پرسپولیس پیشنهاد بهتری به این بازیکن داده است اصلا صحیح نبود ولی این را می دانم که استقلال مبلغ یک میلیارد پانصد میلیون تومان شامل ششصد میلیون پول نقد و سه چک سیصد میلیونی برای صدور رضایت نامه این بازیکن داده است.

 

ترکاشوند در رابطه با تعبیر مدیرعامل گسترش فولاد که گفته بود پولی که پرسپولیسی ها برای شجاعیان می داد در حد پول آب نبات چوبی بود گفت: بالاخره پولی که ما پیشنهاد داده بودیم در مقابل یک میلیارد و هشتصد میلیون پول آبنبات چوبی می شود. ما در صحبتی که با آقای شجاعیان داشتیم به وی گفته بودیم ما در جریان گرفتن رضایت نامه ورود نمی کنیم چون پرسپولیس از این پول ها ندارد که بدهد، گفتیم رضایت نامه را خودت بگیر در رابطه با بحث قراردادت با هم صحبت می کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو