زمان انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ -

ترکاشوند: مصلح را با ۴۰۰ میلیون خریدیم

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس می گوید یک هفته پیش از آنکه مدافع چپ و جدید این تیم پیشنهاد استقلالی ها را مورد بررسی قرار دهد قرارداد وی با پرسپولیس امضا شده بود.

سرای نور؛

محمدعلی ترکاشوند در رابطه با جذب مدافع چپ این تیم گفت پرسپولیس هرگز پیشنهاد بالاتری نسبت به استقلال به این بازیکن ارائه نکرد، او در رابطه با جذب شایان مصلح و اینکه استقلالی ها گفته بودند پرسپولیس با قیمت بالاتر و آپشن توانسته این بازیکن را جذب کند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست، خودتان می دانید در دو سال گذشته که طاهری به باشگاه آمده قراردادها در باشگاه ثبت می شود، ایشان دستور اکید دادند با شفاف سازی کامل پیش برویم، ما آقای مصلح را با ۴۰۰ میلیون جذب کردیم، بالاخره یکسری آپشن های قهرمانی وجود دارد که مبالغ آن بالا هم نیست، اینها چیزهایی است که همه می توانند آن را ببینند چرا که قراردادها در فدراسیون فوتبال ثبت می شود. آقای مصلح روزی که آمد گفت از طرف استقلال هشتصد میلیون پیشنهاد داشت اما به دلیل اینکه تمایل داشت به پرسپولیس بیاید و با دوستانی همچون انصاری مشورت کرده بود از آن پیشنهاد گذشت. این را می توانید از ایشان نیز بپرسید.

 

ترکاشوند در رابطه با صحبت یکی از مسئولان استقلال که گفته بود پرسپولیسی ها پیشنهاد بیشتری دادند گفت: نمی دانم ایشان چرا این صحبت را مطرح کردند، یک هفته پیش از زمانی که ایشان به سمت باشگاه استقلال برود من با او مذاکره و توافق کرده بودم و قرارداد او را نیز به امضا رسانده بودم، مبلغ قرارداد او نیز همین است که اکنون ثبت شده است. حال که ایشان مبالغ و اعدادی را گفتند نمی دانم از کجا آورده اند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو