زمان انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ -

آلکساندر نوری به دنبال خرید فرزند پیتر اشمایکل

باشگاه آلمانی به درخواست سرمربی ایرانی الاصل خود باب مذاکره با فرزند دروازه بان افسانه ای منچستریونایتد را باز کرد تا اولین خرید جنجالی تابستان را انجام دهد.

سرای نور؛رسانه های منتسب به باشگاه وردربرمن در شمال آلمان مدعی شدند آلکساندر نوری سرمربی ایرانی الاصل نام کاسپر اشمایکل دروازه بان باشگاه لسترسیتی و فرزند پیتر اشمایکل دروازه بان افسانه ای من یونایتد و تیم ملی دانمارک را در صدر فهرست خریدهای خود قرار داده است.

سایت فوسبال آلمان در گزارشی پیرامون این اتفاق نوشت:« وردربرمن که قرارداد دروازه بان اول خود را تمدید نکرد در حال حاضر روی چهار دروازه بان برای عقد قرارداد نظر دارد که در صدر این نام ها کاسپر اشمایکل دروازه بان دانمارکی لسترسیتی به چشم می خورد. بازیکنی که آلکس نوری همواره از توانایی های او تمجید کرده و حالا خواستار خرید او برای حراست از چارچوب دروازه این تیم در فصل آینده بوندس لیگا شده است».

در پی این اخبار فرانکو بائومان با بیان این که نمایندگان باشگاه در چند هفته گذشته عملکرد چهار دروازه بان از تیم ها و کشورهای مختلف را زیر نظر داشتند تایید کرد وردربرمن در صدد جذب یک گلر سرشناس است و در این راه تمامی راهکارهای لازم را برای امضای قرارداد مد نظر قرارداده است که یکی از این چها رگزینه می تواند پسر دروازه بان افسانه ای فوتبال دانمارک و شیاطین سرخ اولدترافورد باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو