زمان انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ -

روز قدس یک مانور جهانی علیه رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود/امنیت در کشورمان در عالی‌ترین سطح قرار دارد

کارگردان "سی و سه روز" گفت: حرکتی که مردم برای روز قدس انجام می‌دهند را باید پاس بداریم؛ چرا که این روز یک مانور جهانی علیه رژیم صهیونیستی است.

سرای نور؛

درباره اهمیت روز قدس گفت: این روز به عنوان یک حرکت جهانی علیه رژیم صهیونیستی به شمار می رود که در آن مردم با زبان روزه از این رژیم اعلام برائت می کنند؛ چرا که رژیم صهیونیستی نزدیک به هفتاد سال است با حمایت آمریکایی ها به مردم مظلوم فلسطین ظلم می کنند.

وی ادامه داد:  حرکتی که مردم برای روز قدس انجام می دهند را باید پاس بداریم؛ چرا که این روز یک مانور جهانی علیه رژیم صهیونیستی است.

کارگردان «سی و سه روز» با بیان اینکه یکی از حربه هایی که رژیم صهیونیستی علیه کشورهای اسلامی انجام داده، ایجاد فتنه و به جان هم انداختن مسلمانان در منطقه است، تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیمن که جریان صهیونیستی  – عربی – غربی ، مسلمانان تقلبی را تقویت و مسلح کردند و کشورهای وابسته منطقه را تجهیز و ترغیب کردند و یک گروهک تروریستی به اسم داعش را بوجودآرودند که با پرچم لااله الاالله به جان مسلمانانی که لااله الاالله در قلب آنهاست حمله کنند.

وی خاطر نشان کرد: دامنه انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام بسیار گسترده شده است ولی متاسفانه شاهد هستیم که در کشورهایی مانند عربستان، امارات، قطر و ترکیه دست به اقداماتی به منظور تقویت گروه های تروریستی در منطقه زدند و هدف نهایی آنها تنها نابودی انقلاب اسلامی ایران است؛ با این حال به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که امنیت در عالی ترین سطح در کشورمان برقرار است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو