زمان انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ -

پژمان آخرین قطعه پازل منصوریان

با اضافه شدن یک مدافع ملی پوش به لیست استقلال آبی ها با تیمی رویایی در انتظار شروع فصل هستند.

سرای نور؛

پژمان منتظری جدید ترین و شاید مهم ترین خرید استقلال نیمه شب جمعه آبی پوش شد تا تیم منصوریان برای لیگ هفدهم تکمیل شود.

استقلالی ها منتظری را در دفاع جاشین رابسون کردند که فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای داشت اما بزرگترین تفاوت او با منتظری در قدرت رهبری خط دفاعی است. مدافع جدید آبی پوشان نبود یک رهبر در خط دفاعی آبی ها را جبران می کند و این موضوع اتفاقی است که حضور منتظری در استقلال را ارزشمندتر می کند.

با حضور منتظری در قلب خط دفاع در کنار پادوانی یا حسینی و زکی پور و غفوری در جناحین خط دفاعی، استقلال نسبت به فصل گذشته پیشرفت چشمگیری در خط دفاعی خود خواهد داشت تا یکی از بزرگترین معضلات استقلال برطرف شود.

خط میانی آبی ها نیز در فصل نقل و انتقلات، با حضور شجاعیان تقویت شد. آبی ها چهار هافبک دفاعی مدعی حضور در ترکیب اصلی را در اختیار دارند و در پست شماره ۱۰ نیز شجاعیان تازه وارد با همشهری خود فرشید اسماعیلی رقابت نزدیکی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

استقلال در خط حمله نیز شرایط خوبی دارد. کاوه رضایی بهترین بازیکن فصل گذشته این تیم از جمع آبی ها جدا شد اما سجاد شهباززاده و حسن بیت سعید در سال جاری پیراهن استقلال را بر تن می کنند. شکل گیری خط حمله ای با حضور شهباززاده در راس و بیت سعید و حیدری یا انصاری در کناره ها باعث می شود تا استقلالی ها در حمله تیم یکدستی در اختیار داشته باشند.

افتخاری و توفیقی هر چند شروع پر انتقادی در فصل نقل و انتقالات داشتند اما در نهایت موفق شدند تیم مورد نظر منصوریان و هواداران را برای فصل جاری فراهم کنند تا جایگاه آنها در آستانه ی تغییرات هیات مدیره محکم تر از قبل باشد. علیرضا منصوریان می تواند با تیم یکدست استقلال برای فصل جاری از هفته ی اول به دنبال خواسته ی خود یعنی حضور در کورس قهرمانی باشد تا آبی ها را به مدعی جدی قهرمانی تبدیل کند.

استقلالی ها البته هنوز در لیست خود یک جای خالی دارند و با توجه به اینکه مگویان نیز احتمالا از این تیم جدا می شود، آبی ها همچنان می توانند ۲ بازیکن دیگر به لیست خود اضافه کنند؛ دو بازیکنی که می توانند تیم منصوریان را رویایی تر کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو