زمان انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ -

نماینده مردم نور ومحمودآباد در خانه ملت:

گفتگوی ما با آمریکا فقط در صورت پذیرفتن مواضع سیاسی و ارزشهای دینی نظام جمهوری اسلامی ممکن خواهد بود

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتگوی ما با آمریکا ، زمانی خواهد بود که او ، نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک کشور با تمام ارزشهای دینی و اسلامی و تمام جوانب و مواضع نظام بپذیرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، علی اسماعیلی در سخنرانی روز قدس در مصلی الغدیر نور اظهار کرد: امام خمینی ۳۸ سال پیش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به حق روز قدس نامگذاری کرد که در حقیقت منتقل کننده دین ما و متعلق به همه مسلمانان جهان است.

وی گفت: پیام روز قدس این است که اسراییل فقط دشمن فلسطین نیست بلکه با تمام مسلمانان جهان دشمنی دارد و این را در عملکرد دهها ساله خود به جهانیان ثابت کرده است.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت افزود: تمام تلاش آمریکا و اسراییل این است که با حمایت مغرب زمین ، روز به روز رعب و وحشت را در جوامع اسلامی افزایش دهند این مسول تصریح کرد: انتفاضه پشت ملت ها ی مسلمان فلسطین ایستاده وما مسلمانان مقتدرانه با حضور در راهپیمایی از ملت فلسطین و مسلمانان مظلوم جهان حمایت معنوی خود را تا پپیروزی کامل نشان می دهیم.

اسماعیلی افزود: حضور در راهپیمایی و تاکید رهبر بر این امر مهم ، یاس و ناامیدی دشمنان و کاهش قوت قلب آنها را در پی دارد.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی کشورهای حوزه عرب بدنبال سازش هستند و گمان می‌کنند می‌توانند با سازش آمریکا و اسراییل را به سمت خود بکشانند این مسئول گفت: دشمنان بدانند ملت مسلمان با مقاومت و ایستادگی زیر پرچم رهبری انقلاب تا زمان نابودی این غده سرطانی ایستاده‌ است و جنبش انتفاضه فلسطین تا پیروزی کامل ، پا بر جا خواهد ماند و کسانی که بدنبال سازش هستند بدانند که ملت ایران کنار نخواهد کشید.

 


وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد : باید با بصیرت و آگاهی تمام مسائل منطقه ای اطراف را رصد کرده زیرا دشمنان اسلام در تلاشند تا اتحاد بین مسلمین جهان را از بین برده و با تفرقه و تشتت به منافع خود دست یابند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت اظهار کرد : برای دشمن ، اصلاح طلب و اصولگرا ، چپی و راستی فرقی ندارد و فقط در تلاش جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد اختلاف بین ملت و دولت است ؛ و وظیفه ماست تا با همدلی، اتحاد و وحدت زیر چتر ولایت فقیه ، رهبری شایسته نظام ، شرایط را امن نگه داشته و از سوریه فلسطین،لبنان ، یمن و دیگر سرزمین های اسلامی و مظلوم حمایت کنیم.

 

اسماعیلی تاکید کرد : گفتگوی ما با آمریکا ، زمانی خواهد بود که او ، نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک کشور با تمام ارزشهای دینی و اسلامی و تمام جوانب و مواضعش نظام بپذیرد.

این مسئول اظهار کرد : امروز سپاهیان غیور ، دشمن تکفیری را در سوریه و یمن به زانو در آورده اند که وارد خاک کشور عزیزما نشوند و اگر تلاش سربازان گمنام امام زمان و مدافعان حرم نبود ، از بین بردن ۳۵ تیم تروریستی در سال گذشته و هر هفته یک تیم در سال جاری ، ممکن و میسر نشده بود و از این بابت باید دست مدافعان حرم، سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاهیان غیور را بوسید.


اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری اکنون فقط با وجود امنیت امکان پذیر خواهد بود که سپاهیان،بسیجیان و سربازان گمنام ، این امنیت را در مرزها ایجاد کرده اند.

وی در ادامه افزود : دیدگاههای متفاوت به همراه همدلی و وحدت سبب پیشرفت می شود اما ایجاد اختلاف و دشمنی عقب ماندگی و پسرفت را در پیش خواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو