زمان انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۶ -

عطایی: نایب قهرمان جهان را شکست دادیم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: آرژانتین با توپ گیری های بی نظیرش کارمان را برای رسیدن به پیروزی سخت کرد.

سرای نور؛

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۲۰ به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر آرژانتین قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۲۰ ، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵ و ۱۵  بر ۱۲  به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از این پیروزی اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، چراکه آرژانتین با دو پیروزی ۳ امتیازی به این بازی رسیده بود. کار ما سخت بود و می دانستیم که چگونه باید پیش برویم. در دو ست ابتدایی شاگردانم با قاطعیت بازی کردند و کاملاً تیم آرژانتین را تحت تاثیر خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در دو ست بعدی کمی کارمان گیر کرد. آرژانتین با توپ گیری های بی نظیرش کارمان را سخت کرد؛ البته من این موضوع را بیشتر به حساب کم دقتی شاگردان خودم می گذارم. باید با کادر فنی فکری به حال این اتفاق کنیم که بازیکنان خیلی زود از بردن سیر نشوند. در مجموع بازی سختی بود و هر دو تیم برای سرگروهی جنگیدند. ما با صدرنشین شدن در این مرحله در گروهی به نسبت آسان تر قرار گرفتیم.

عطایی گفت: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درخصوص دور دوم رقابت های قهرمانی جوانان جهان خاطرنشان کرد: مرحله دوم قطعاً کارمان سخت تر است. بهترین های جهان صعود کرده اند و ما باید با تیم های لهستان، چین و کوبا رقابت کنیم. لهستان قهرمان جهان است؛ کوبا قهرمان پان آمریکن و چین هم قهرمان آسیا است.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران افزود: زمانی که به عنوان مثال می گوییم که لهستان قهرمان جهان است، صحبت از تیمی می کنیم که در دوره نوجوانان عنوان نایب قهرمانی جهان را به دست آورده است و کاری به مسابقات جوانان دوره گذشته نداریم، چراکه آنها در حال حاضر در رده امیدها بازی می کنند.

وی گفت: آرژانتینی که ما امروز شکست دادیم نایب قهرمان نوجوانان جهان بود که حالا همان تیم به رده جوانان آمده است. ما هم تیم سوم جهان هستیم که حالا در این رقابت ها حاضر شده ایم. برخی ها فکر می کنند که ما از رده جوانان دوره گذشته حرف می زنیم در حالی که فکرشان غلط است. به هر حال بازی های خیلی سختی داریم، اما امیدوارم شاگردانم بتوانند با عملکرد خوب خود موجبات رضایت و شادی مردم کشورمان را فراهم کنند.

تیم ایران در مرحله دوم باید در گروه E  با تیم های لهستان، چین و کوبا رقابت کند. در دیگر گروه این مرحله هم تیم های روسیه، کانادا، برزیل و آرژانتین حضور دارند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۶ تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو