زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

اشک‌های سیم‌خاردار از محبت سلطان و پرسپولیسی‌ها

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس مراسم جشن تولد قدیمی ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس را با حضور چهره های سرشناس قدیمی باشگاه برگزار کرد.

سرای نور؛شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، امروز مراسم هشتادو یکمین سالگرد تولد حمید جاسمیان که کهن سال ترین مرد تاریخ این باشگاه و مسن تر از هادی طاووسی ، مرحوم همایون بهزادی ، مرحوم حمید شیرزادگان، بیوک وطنخواه و… است را با شور و نشاط و در میان شادی همبازیان و پیشکسوتان جوان تر برگزارکرد.

اشک های جاسمیان که اهل آبادان است در این مراسم جذاب ترین و گیراترین لحظه را ساخت و باعث شد تا همزمان با خنده لب ها، چشم های بسیاری از حس حمید جاسمیان تر شود. او در میان اهالی فوتبال به «حمید سیم خاردار» معروف بوده است.

در این مراسم تولد چهره های سرشناسی چون علی پروین،محمود خوردبین، محمد پنجعلی ، ضیا عربشاهی، جهانگیر فتاحی، علیرضا عزیزی، مجتبی محرمی،  رحیم یوسفی، بهروز سلطانی، جواد حسن زاده، پرویز جعفری، سعید نعیم آبادی، اسماعیل حلالی ،محمد دستجردی،حمید درخشان و حمید استیلی حضور داشتند. نکته جالب توجه حضور حسین هدایتی در این مراسم بود که همراه محمد جمعه ای در این مراسم حضور یافت. حبیب سیدعلیخانی فرزند کاظم سیدعلیخانی با حضور در این مراسم یاد پدر را برای دوستانش زنده کرد و حاضران در این مراسم بارها برای شادی روح کاظم سیدعلیخانی و سایر تازه گذشته های مجموعه مثل همایون بهزادی به ذکر صلوات و قرائت فاتحه پرداختند.

سعید شیرینی به عنوان مدیرعامل جمعیت پیشکسوتان کهن در این مراسم حضور یافته و برگزاری مراسم با مدیریت او امکان پذیر شد.

اما علی پروین سلطان پرسپولیسی ها مثل همیشه چهره اصلی در مراسمی برای پیشکسوتان بود.  سلطان همیشه در کنار پیشکسوتان پرسپولیس حضور داشته و این اهمیت نقش سلطان را بیش از پیش نشان می دهد. علی پروین اظهار امیدواری کرد که تشکل پیشکسوتان ادامه دار باشد و نفرات حاضر که از همبازیان و شاگردان او بودند اتحاد و انسجام خود را در هر شرایط حفظ کنند.

بوسه حمید جاسمیان بر پیشانی علی پروین نیز از صحنه های جذاب این مراسم بود. جاسمیان پیشکسوت علی پروین به حساب می آید و مثل اکثر پیشکسوتان این باشگاه ، به او علاقه زیادی دارد. جاسمیان در زمان اعلام تشکر از حاضران بغض کرد و گریه او همه را متاثر کرد.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو