زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

مصدومیت مجدد امید ابراهیمی از ناحیه قبلی

مصدومیت رهبر خط هافبک استقلال درست از همان نقطه ای که چند وقت قبل آن را عمل جراحی کرده بود، باعث شده که او فعلا نتواند برای استقلال بازی کند.

سرای نور؛امید ابراهیمی در هفته های پایانی فصل گذشته عضله زیر شکمش پاره شد و پیش از آغاز فصل عمل جراحی کرد. امید ابراهیمی چند هفته قبل به تمرینات برگشت و می رفت که آماده حضور در میادین شود  اما به دلیل فشار تمرینات دوباره از ناحیه عضله زیر شکم مصدوم شده است و مدتی شرایط شرکت کردن در تمرینات را ندارد.

امید ابراهیمی در این مدت با تاکید کارلوس کی روش در کیلینیک تیم ملی مشغول مداوای مصدومیتش بوده است اما فشار تمرینات و البته فیزیوتراپی باعث شده او هم مثل میلاد زکی پور مصدومیتش تشدید بشود.

امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال با تایید این خبر به “ورزش سه” گفت: امید ابراهیمی از ناحیه ای که مصدوم شده بود، دوباره مصدوم شده است. او در این مدت در کیلینیک تیم ملی مراحل درمانی خود را پشت سر می گذاشت و من در جریان روند بهبودی اش نیستم. این دقیقا شبیه اتفاقی است که برای زکی پور هم افتاد چراکه او هم در کیلینیک تیم ملی مصدومیتش را درمان می کرد.

او در پاسخ به این سوال که ابراهیمی چقدر باید دور از میادین باشد هم گفت: تا او را نبینم، نمی توانم اظهار نظر قطعی در این باره بکنم ضمن این که من اصلا در جریان روند درمانی او نبودم.

با این شرایط امید ابراهیمی در کنار شهباززاده، منتظری، زکی پور و مجید حسینی بازیکانی هستند که به طور قطع به دلیل مصدومیت بازی با گل گهر در جام حذفی را از دست داده اند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو