زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

در قائمشهر برای ما کمین گذاشته بودند!

مالک باشگاه خونه به خونه خواستار برخورد کمیته ی انضباطی با اتفاقات شب گذشته در قائمشهر شد.

سرای نور؛گفت: بعد از بازی اتوبوس ما در حال برگشت به بابل بود که در دو طرف میدان امام قائمشهر برای ما کمین گذاشته بودند و با سنگ شیشه های اتوبوس را شکستند و باعث زخمی شدن هواداران ما شدند؛ هم خسارت مادی به ما زدند و هم اینکه این اتفاق می توانست خسارت جانی هم به همراه داشته باشد. این هواداران فقط آمده بودند که فوتبال ببینند و گناهی نداشتند و هیچ کار بدی هم نکردند.

حسن زاده ادامه داد: از کمیته ی انضباطی انتظار داریم با این اتفاق برخورد کند، همانطور که سال گذشته و در مورد اتفاقات بازی نساجی و خونه به خونه در بابل خوب عمل کرد؛ اما دخالت آدم های سیاسی باعث شد رای صادر شده تغییر کند و حالا ما شاهد ادامه ی این داستان هستیم. در حالی که فوتبال جایی برای دوستی است و مردم باید با فوتبال بیشتر به هم نزدیک شوند، واقعا این حرکات عجیب و باورنکردنی است.

مالک باشگاه خونه به خونه با انتقاد از قضاوت حاج ملک توضیح داد: ما از داوری این بازی هم گله داریم؛ ایشان داوری بودند که قضاوت بازی پرسپولیس را انجام داده بود و محروم شده بود. البته ایشان روی صحنه ها حضور داشت ولی مثل بازی با پرسپولیس از گرفتن پنالتی امتناع کرد و ما با آن پنالتی می توانستیم حداقل بازی را مساوی کنیم.

قاسم حسن زاده در پایان با گفتن اینکه امتیازهای یک مسابقه ارزش خون آمدن از سر کسی را ندارد، اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: باز هم تاکید می کنم که هدف فوتبال دوستی و مودت است و تماشاگران نباید دست به چنین رفتاری بزنند؛ چون شما هر چقدر هم در فوتبال امتیاز به دست آورید، ارزش شکستن سر یک تماشاچی که پدر و مادر یا بچه ی نگران در خانه دارد را ندارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو