زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

تکلیف نفت فردا مشخص می شود

وزارت نفت معتقد است تا زمانی که بهنام پیشرو کیش به تعهداتش عمل نکند، واگذاری کامل باشگاه نفت به این شرکت انجام نخواهد شد.

روز شنبه مسئولان شرکت بهنام پیشرو کیش اعلام کردند که دیگر برای باشگاه نفت هزینه نخواهند کرد و این به معنای کنار کشیدن این شرکت از اداره باشگاه نفت بود.

سرای نور؛تیم نفت تهران شرایط خوبی را سپری نمی کند چرا که باشگاه نفت کاملا شرایط پیچیده ای پیدا کرده و مشخص نیست که صاحب و مالک این باشگاه وزارت نفت است یا شرکت بهنام پیشرو کیش؟! با این وجود سرانجام روز گذشته مسئولان بهنام پیشرو بعد از جلسه با مسئولان انتقال مالکیت باشگاه، رسما  کناره گیری از این باشگاه را اعلام کردند.

 

چرا ماجرای نفت پیچیده شد؟

اما چرا ماجرای واگذاری مالکیت باشگاه نفت اینقدر پیچیده شده است؟ در این رابطه مسئولان کمیته انتقال مالکیت باشگاه با قاطعیت اعلام کرده اند که شرکت بهنام پیشرو باید به تمامی تعهدات مالی اش از جمله پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای فنی از گذشته و همچنین پرداخت بدهی های مالیاتی باشگاه ابتدا عمل کند تا کار واگذاری باشگاه نفت به بهنام پیشرو کیش انجام شود.

کمیته انتقال باشگاه نفت تهران امروز همچنین در رسانه های مختلف اعلام کرد که بهنام پیشرو به تعهداتش عمل نکرده است این در حالی است که شرکت بهنام پیشرو معتقد است هزینه هایی در باشگاه نفت انجام داده و بعد از واگذاری کامل باشگاه نسبت به انجام مابقی تعهدات اقدام خواهد کرد. موضوعی که باعث شده کمیته انتقال باشگاه نفت این انتقال را انجام ندهد. مسئولان کمیته انتقال باشگاه نفت معتقدند که نمی توانند در حالی که بهنام پیشرو هنوز مطالبات کارکنان و بازیکنان را پرداخت نکرده و هیچ اقدامی در راستای پرداخت امور دارایی و مالیاتی انجام نداده است، برپایه اعتماد به این انتقال دست بزنند.

 

دوشنبه روز خوشبختی نفت!

کمیته انتقال باشگاه نفت دو موضع در برابر بهنام پیشرو اتخاذ کرده است. موضع اول این است که این باشگاه به بهنام پیشرو فروخته شده و در صورت اجرای تعهدات از سوی این شرکت باشگاه به آن ها واگذار خواهد شد اما موضع بعدی این است که در صورت عمل نکردن به تعهدات این باشگاه به بهنام پیشرو واگذار نشده و به دو شرکت دیگری که خواهان به خدمت گرفتن نفت هستند منتقل می شود.

البته بیژن تاجیک مسئول کمیته انتقال باشگاه نفت امروز اعلام کرده است که تا روز دوشنبه (فردا) تصمیم نهایی درباره آینده باشگاه نفت اتخاذ خواهد شد. تصمیمی که می تواند نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان فصل بعد را از این وضعیت بغرنجی که در آن گرفتار شده نجات بدهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو