زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

هلند ۳-۱ بلغارستان؛ لاله های نارنجی امیدوار شدند

هلند موفق شد با برتری 1-3 برابر بلغارستان، امیدهای خود را برای صعود به روسیه افزایش دهد.

سرای نور؛بازی با برتری هلند آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی به گل رسید. دنی بلیند از سمت چپ توپ را روی دروازه ارسال کرد تا پروپر با ضربه ای تمام کننده گل اول را به ثمر برساند.

در ادامه بازی، همچنان توپ و میدان در اختیار هلند بود و این تیم چند فرصت خوب دیگر را نیز روی دروازه بلغارستان ایجاد کرد که به نتیجه نرسید. در اواخر نیمه، یانسن با ضربه ای از فاصله دور دروازه بلغارستان را تهدید کرد که به نتیجه نرسید تا ۴۵ دقیقه اول با همان برتری ۰-۱ لاله های نارنجی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه ۵۸ یانسن یک بار دیگر در آستانه باز کردن دروازه حریف قرار گرفت که این بار هم ضربه او راهی به دروازه نیافت.

اما در دقیقه ۶۷ و باز هم با ارسال بلیند از چپ، این بار آرین روبن موفق شد با ضربه ای دقیق از درون محوطه گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

اما ۲ دقیقه بعد بلغارستان اختلاف را به حداقل رساند و موفق شد با ضربه کاستادینوف، دروازه هلند را باز کرده تا بازی با نتیجه ۱-۲ دنبال شود.

اما هلند حملات خود را ادامه داد و در دقیقه ۸۰ به گل سوم رسید. پرامز در محوطه صاحب موقعیت شد و موفق شد گل سوم هلند را با ضربه سر دقیق به ثمر برساند. در ادامه نیز اتفاق مهمی رخ نداد تا هلند پیروزی مهمی را برابر بلغارستان به دست آورد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو