زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

هری کین خود را با مسی و رونالدو مقایسه می‌کند

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس مدعی شد که هری کین، مهاجم تیمش، خود را با مسی و رونالدو مقایسه می‌کند و بدین ترتیب به خود انگیزه می‌دهد.

سرای نور؛کین که در سال ۲۰۱۵ اولین بازی ملی اش را انجام داد، با دو گلی که مقابل مالت به ثمر رساند، تعداد گل های ملی اش را به ۱۰ گل رساند. حال مهاجم ۲۴ ساله ۱۲۵ گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده و دو بار پیاپی کفش طلا را کسب کرده است. حال ساوتگیت مدعی شد که کین با مقایسه خود با مسی و رونالدو به خود انگیزه می‌دهد.

او گفت:” با خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیا صحبت می‌کردم و او می‌گفت که من چقدر خوش شانس هستم که هری کین را در اختیار دارم. او در فرم بسیار خوبی قرار دارد ولی او این روحیه را دارد که به دنبال بهترین شدن باشد. او صبح امروز می‌دانست که چند گل به ثمر رسانده و رونالدو و مسی در مقطعی که همسن او بودند چقدر زده بودند.

او می‌خواهد یکی از بهترین های جهان باشد. چرا این اتفاق رخ ندهد؟ من کاملا به او اطمینان دارم. مدت‌هاست با او کار کرده ام، از تیم زیر ۲۱ سال و او می‌تواند در هر شرایطی خوب کار کند. ما هنوز راجع به یک جوان ۲۴ ساله صحبت می‌کنیم بنابراین فرصت زیادی برای درخشش دارد.

آلن شیرر وقتی بهترین گلزن یورو ۹۶ شد، ۲۵ یا ۲۶ سال داشت. هری هنوز از او جوان تر است ولی دو سال پیاپی است که بهترین گلزن لیگ شده است.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو