زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ -

دردسر جدید برای کرانچار

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی باید روز پنج شنبه مقابل صنعت نفت قرار بگیرد، که دو بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند.

سرای نور؛حضور سعید آقایی در اردوی تیم ملی باعث نگرانی کادر فنی و هواداران باشگاه سپاهان شده بود؛ چرا که این تیم باید روز پنج شنبه در جام حذفی مقابل صنعت نفت قرار بگیرد و خستگی آقایی می تواند باعث کاهش عملکرد این بازیکن شود.

حالا و در فاصله ی سه روز مانده تا دیدار سپاهان برابر صنعت نفت، عزت الله پورقاز نیز به اردوی تیم ملی اضافه شده تا جایگزین سعید عزت اللهی شود؛ اتفاقی که اگرچه در مجموع برای طلایی پوشان مثبت به شمار می رود؛ اما در آستانه دیدار برابر شاگردان فراز کمالوند می تواند یکی دیگر از مهره های اصلی تیم کرانچار را خسته به اصفهان بازگرداند.

البته صنعت نفت در این دیدار از بازیکنان تیم دوم خود استفاده خواهد کرد؛ اما سپاهان با جدیت مسابقات جام حذفی را دنبال می کند و پیروزی در این دیدار برای کرانچار و شاگردانش از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که از یک سو اولین پیروزی آنها در نقش جهان در این فصل خواهد بود و از طرفی می تواند نقش پر رنگی در هماهنگی تیمی سپاهان داشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو