زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ -

درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ویژه، از هواداران خود خواست تا برای بازی با پیکان به هیچ وجه برای خرید بلیت الکترونیکی اقدام نکنند.

سرای نور؛به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است:  هواداران پرسپولیس همواره حامی اصلی تیم محبوب خود بوده‌اند و این حمایت و پشتیبانی به شکل‌های مختلفی انجام شده و می‌شود.

بخشی از این حمایت همواره به شکل پشتیبانی از باشگاه برای احقاق حقوق قانونی صورت می‌گیرد که همواره بر آن تاکید داشته‌ایم و با وجود دشواری‌های گوناگون که به وجود می‌آید بر اساس وظیفه ذاتی نسبت به هواداران و پرسپولیس بزرگ از آن صرفنظر نکرده و نمی‌کنیم.

باشگاه پرسپولیس با توجه به این موارد از هواداران عزیز به طور اکید درخواست دارد که با عنایت به دستور ریاست محترم فدراسیون فوتبال مبنی بر واگذاری بلیت فروشی به باشگاهها، برای بازی برابر تیم فوتبال پیکان در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر که روز ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، به هیچ عنوان نسبت به خرید الکترونیکی بلیت بازی از طریق سامانه فروش آن اقدام نکنند و برای تهیه بلیت این بازی در انتظار اطلاع رسانی آتی باشگاه باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو