زمان انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی

مدیران و متولیان فرهنگ، در گسترش بصیرت و اعتقادات دینی جوانان بکوشند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور بر لزوم گسترش بصیرت و اعتقادات دینی جوانان توسط متولیان و مدیران فرهنگی تاکید کرد.

 

علی اسماعیلی در مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور اظهار کرد: توسعه یک شهرستان با برنامه ریزی و پویایی فرهنگی آن شهرستان امکانپذیر است.

 

وی گفت: دشمن بدنبال متزلزل ساختن اعتقادات مردم است و در رسانه‌های دیداری و شنیداری و فضای مجازی به وضوح شاهد تلاش دشمن در این راستا هستیم، از این رو مدیران و متولیان فرهنگ باید بکوشند تا جوانان را از لحاظ اعتقادات دینی و بصیرت آماده کنند و این مسئله را در جامعه مدیریت کنند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن همچنین بدنبال ایجاد تزلزل در اعتماد بین مردم و مسئولان است.

 

 

این مسئول اعتماد بین دولت و ملت را بزرگترین سرمایه کشور برشمرد و عنوان کرد: باید با وحدت کلمه پشت سر ولایت فقیه باشیم و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت تصریح کرد: دشمن همچنین بدنبال ایجاد تفرقه بین مسئولان است تا عزت و پایگاهشان را در جهان سست کند.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: باید تفکر مدیریت جهادی را نهادینه کنیم چون مشکل کشور ما فقدان منابع انسانی و مادی نیست بلکه فقدان مدیریت جهادی است.

وی ویژگی‌های مدیر جهادی را متخصص، امانتدار، دارای شرح صدر، پاسخگو، خودکنترل گر و خودمحاسبه‌گر برشمرد.

 

 

 

این مسئول در پایان تأکید کرد: باید وقت، فرصت و انرژی بیشتری را صرف فرهنگ و امور فرهنگی شهرستان نور کنیم زیرا فرهنگ، زیرساخت توسعه بخش‌های دیگر است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو