زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ -

علی دایی: تصمیمات تازه ای برای سایپا می گیرم

علی دایی سرمربی سایپا بعد از شکست سه بر صفر برابر پدیده گفت:« سایپا را درست می کنیم و به لیگ برمی گردیم.»

سرای نور؛

سایپا در هفته ششم و در زمین پدیده با سه گل مغلوب شد تا شروع خوب این تیم تحت الشعاع نتایج ضعیف اخیرش قرار بگیرد.

علی دایی بعد از این بازی گفت:« فکر کنم ما نیمه اول قبل از خوردن گل خیلی بهتر از پدیده بودیم. تا آن زمان ما حاکم توپ و میدان بودیم؛ اما متاسفانه در چند بازی است که عین آب خوردن گل می خوریم و نمی توانیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم.»

او ادامه داد:« در بازی امروز هم فکر نکنم سه چهارتا توپ بیشتر به سمت چارچوب تیم ما آمده باشد؛ اما هرتوپی آمد تبدیل به گل شد. ما متاسفانه اسیر اشتباهاتمان هستیم و داریم تاوان بدی می دهیم. از بازی تراکتور تا جام حذفی و در همین  بازی اشتباهات خیلی بدی را انجام دادیم و به راحتی گل می خوریم و به سختی گل می زنیم.»

دایی که از عملکرد تیمش ناراضی بود در ادامه گفت: «بعد از اینکه بازی سه بر صفر به نفع پدیده شد ما چند موقعیت خوب داشتیم که می توانستم تبدیل به گل کنیم که متاسفانه از دست دادیم. باید فکر چاره باشیم و تیم را درست کنیم. متاسفانه موجودی ما همین است و هرکسی را عوض می کنیم جواب نمی گیریم. شاید ایراد از من باشد؛ اما مطمئن باشید تیم را درست می کنیم و بر می گردانیم.»

سرمربی سایپا درباره تعویض علی قلی زاده یکی از بهترین های این تیم در این فصل گفت:« تعویض قلی زاده فنی بود. ما به هیچ عنوان از عملکرد ایشان راضی نبودیم و مجبور شدیم تعویض کنیم. هرکسی درست کار نکند عوض خواهد شد. مطمئن باشید در بازی های آینده خیلی تصمیمات جدیدی اتخاذ می کنیم تا تیممان را درست کنیم و به بازی های لیگ برگردیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو