زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ -

مربی استقلال: به بازیکنان تبریک می گویم!

مربی ایرلندی تیم فوتبال استقلال می گوید آبی ها تیم برتر زمین بودند.

سرای نور؛

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار با پارس جنوبی حاضر نشد تا میک مک درموت ایرلندی در نشست خبری شرکت کند. میک مک درموت پس از این دیدار اظهار کرد: متاسفیم به خاطر نتیجه ولی نمیتوانیم بگوییم که به خاطر عملکردمان متاسف هستیم. به پارس جنوبی تبریک می گوییم. می توانم بگوییم که بازی در اختیار ما بود و ما فوتبال خوبی بازی کردیم ولی متاسفانه نتیجه نگرفتیم. همانطور که می دانید این فوتبال است.

او افزود: شما می توانید موقعیت های زیادی ایجاد کنید و گل دریافت کنید و شکست بخورید. می خواهم این نکته را بگویم که بازیکنان برای استقلال و مربیانشان دویدند و اگر الان به رختکن بیایید می بینید که چقدر ناراحت هستند. به بازیکنانم به خاطر عملکردشان تبریک می گویم.

درموت در ادامه نشست خبری افزود: ما در سه بازی اخیر بازیکنانی را نداشتیم که باید ترکیبمان را تغییر می دادیم. در هر بازی ما موقعیت هایی داشتیم و در برخی بد و در برخی خوب بودیم. وقتی یک تیمی درگیر نتیجه گیری است آسان نیست در چنین شرایط محیطی بتواند نتیجه بگیرد. در نیمه نخست بازیکنان تحت فشار بودند ولی بازیکنان خوبی هستند و زمانی که فشار کمتر شد عملکرد خوبی داشتند. برای تیمی مثل ما که نتیجه نمی گیرد خیلی آسان است که بازی را رها کنیم ولی بازیکنان چنین کاری نکردند و این دلیلی است که به آن ها افتخار می کنیم. ما تلاش آنها در تمرین را می بینیم و آنها هم تلاش ما را می بینند. کار راحت این است که از تلاش دست بکشیم ولی ما از تلاش دست نکشیدیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو