زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ -

فتاحی: ورزشگاه‌جم تا دیدار پرسپولیس درست می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید که تشنجی در ورزشگاه مشاهده نکرده است.

سرای نور؛

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در حاشیه دیدار استقلال برابر پارس جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: ورزشگاه تشنج نداشت. بطری بود نمی توانیم بگوییم نبود؛ سمت هواداران استقلال هم چند ترقه انداختند؛ اما خدا را شکر هواداران پارس جنوبی مقابله به مثل نکردند. در قسمتی از بازی هواداران فشفشه روشن کردند که ما بازی را داشتیم قطع می کردیم و سریع همه چیز حل و فصل شد.

او درباره صحبت با منصوریان در بین دو نیمه تصریح کرد: نه تنها آقای منصوریان بلکه تمامی مربیان با هم کار می کنیم و لطف دارند و صدایم می کند و مشکلی باشد در کنار زمین دوستانه برخورد می کنیم. البته فشار روی هر دو سرمربی بود و یکی, دو صحنه ای هم به داوری اعتراض داشتند و چون زمانی ما داور بودیم حرف ایشان را می پذیرفتیم.

وی افزود: از مردم شهر جم تشکر می کنیم که سنگ تمام گذاشتند و این کارها یک کم زشت است.

فتاحی درباره شکسته شدن در ورزشگاه، عنوان کرد: در را نشکستند ما چون دیدیم ازدحام جمعیت زیاد است در را باز کردیم و اجازه بلیت فروشی ندادیم. نشمردم چند نفر آمدند؛ اما فکر می کنم بالای ۱۵ هزار نفر بودند. با وجود کوچکی شهر جم اما این ورزشگاه برای آنها کوچک است و تمام راهروها مملو از جمعیت بود. نباید چنین اتفاقی می افتاد چون مسیر راهروها باید باز باشد تا تردد راحت تر انجام شود.

او درباره آخرین شرایط این ورزشگاه، اضافه کرد: تا بازی پرسپولیس قول داده شده که صندلی های زیاد به این ورزشگاه اضافه شود. دوست دارم عکس های قبل و بعد این ورزشگاه را مشاهده کنید و واقعا مسئولین استان خیلی زحمت کشیدند و تا شروع مسابقات تمام تلاششان را انجام دادند تا ورزشگاه جم را دگرگون کنند. البته ورزشگاه امروز به مشکل خوردند و جایگاه خبرنگاران جابجا شده بود و چون وقت نشده بود که این کارها سروسامان داده شود اما امیدوارم تا بازی پرسپولیس این نواقص برطرف شود.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو