زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

شفیعی: خدا خیلی به من رحم کرد

مدافع ایرانی تیم اف سی سئول اعلام کرد از فردا به تمرینات تیمش برمی گردد.

سرای نور؛خالد شفیعی مدافع ایرانی اف سی سئول کره جنوبی در دیدار روز گذشته تیمش در کی لیگ از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

بعد از عکس برداری از قفسه سینه شفیعی مشخص شد دنده های این بازیکن دچار شکستگی نشده و حال بدش به دلیل خونریزی داخلی است که برایش ایجاد شده است.

شفیعی درباره مصدومیتش به خبرنگار “ورزش سه” گفت: در بازی دیروز ضربه شدیدی به قفسه سینه ام وارد شد. بازیکن حریف با آرنج به دنده هایم ضربه زد و به قدری این ضربه شدید بود که حالت تهوع گرفتم و قادر به ادامه مسابقه نبودم. واقعیتش تصور می کردم دنده هایم دچار شکستگی شده، چون نفسم بالا نمی آمد و شرایط سختی را تجربه کردم.

وی ادامه داد: خوشحالم که بعد از عکس برداری از دنده هایم مشخص شد شکستگی وجود ندارد. واقعا خدا به من رحم کرد که اتفاق بدی برایم رخ نداد. فقط یک خونریزی داخلی دارم که لیزر درمانی می کنم و رفع می شود. فکر می کنم از فردا در تمرینات حاضر شوم و مشکلی برای بازی بعدی اف سی سئول نخواهم داشت.

مدافع اف سی سئول درباره حضورش در ترکیب اصلی عنوان کرد: من گفته بودم که کم کم به ترکیب تیم می رسم. البته بدشانسی آوردم و مصدومیت اجازه نداد کامل بازی کنم؛ اما بی تردید از این پس بیشتر در ترکیب تیم به میدان می روم و بیشتر از من خواهید شنید. انشاءالله بتوانم روزهای خوبی را در سئول تجربه کنم.

شفیعی درباره آینده اش با اف سی سئول افزود: من تا پایان فصل آینده با تیم کره ای قرارداد دارم و به این قرارداد متعهد هستم. البته هر بازیکنی دوست دارد به اروپا برود و من نیز از این قاعده استثنا نیستم. به هر حال به قراردادم پایبندم و امیدوارم در اف سی سئول روزهای موفقی را سپری کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو