زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

دوئل پاشازاده ـ موسوی در گرمای ماهشهر

شاگردان مهدی پاشازاده پس از پیروزی برابر خونه‌به‌خونه بابل امروز در دیداری حساس به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود.

سرای نور؛قائمشهری‌ها که در دیدار حساس هفته گذشته موفق شدند سه امتیاز شیرین برابر تیم رقیب خود به دست بیاورند در دیدار امروز باید به مصاف شهرداری ماهشهر بروند. مهمترین نکته این بازی همسایه بودن این دو تیم در جدول رده‌بندی است، چراکه هم ماهشهری‌ها و هم قائمشهری‌ها از ۴ بازی گذشته خود توانسته‌اند به ۹ امتیاز برسند و اکنون در رده‌های چهارم و پنجم حضور داشته باشند.

مهدی پاشازاده که پیش از این نشان داده در برابر تیم‌های جنوبی خوب نتیجه می‌گیرد در بازی امروز به دنبال دوازدهمین امتیاز قائمشهری‌هاست تا بتواند این تیم را به صدرجدول برساند. پاشازاده سال گذشته با حضور در دو تیم امتیازآورترین مربی لیگ یک بود که در بازی‌های امسال در فکر انتقال تیم ریشه‌دار نساجی به لیگ‌برتر است.

در طرف مقابل کوروش موسوی که پیش از این توانسته بود به همراه تیم فولادنوین لیگ‌برتری شود و نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد، در بازی‌های امسال به همراه ماهشهری‌ها موفق شده امتیازات خوبی به دست بیاورد و بازی امروز برای اینکه این تیم نشان دهد ۳ پیروزی ابتدایی اتفاقی نبوده برای آنها اهمیت فراوانی دارد. موسوی مدت کوتاهی نیز در تیم نساجی قائمشهر به مربیگری پرداخته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو