زمان انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

استانداریزد:

راهنمایان گردشگری در جذب گردشگر نقشی اساسی دارند

استاندار یزد با اشاره به نقش عوامل انسانی در کیفیت ارایه خدمات گفت: راهنمایان گردشگر در جذب گردشگر نقشی اساسی ایفا می کنند.

به گزارش سرای نور؛ سیدمحمد میرمحمدی شامگاه دوشنبه در نشست ستاد خدمات سفر نوروزی با تقدیر از دستگاه‌های استان در زمینه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی اظهار داشت: راهنمایان گردشگری به دلیل تعامل مستقیمی که با گردشگران و بازدیدکننده‌ها دارند نقش موثری در جذب گردشگران ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: زمانی که گردشگری به استان وارد می‌شود و از اماکن تاریخی یزد بازدید می‌کند اگر راهنمایان نتوانند به خوبی در مورد آن بنا توضیحاتی ارائه کنند نمی‌توان انتظار جذب گردشگر داشت.

این مسئول اضافه کرد: آگاهی از تاریخ، آداب و رسوم و فرهنگ، جغرافیا و اطلاعات عمومی و کارآیی و کاربرد یک بنای تاریخی از مهم ترین انتظارات گردشگران ورودی از راهنمایان گردشگری است که باید مورد توجه باشد.

استاندار یزد با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری از راه‌های توسعه استان است، گفت: جذب گردشگر در توسعه استان موثر است و اثرات زیادی دارد.

وی با بیان اینکه ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان فرصتی ماندگار را برای مجموعه استان رقم زد که تاثیر بسیاری برای استان دارد گفت: باید تلاش کرد تا با توجه به برخی ویژگی‌ها از جمله مهمان‌نوازی، مردم‌داری و نوع‌دوستی را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

استاندار یزد با تاکیدبر ویژگی‌های اخلاقی و فرهنگی یزد عنوان کرد: بهتر است برای جذب بیشتر گردشگر و تاثیرگذاری بیشتر بر روی مسافران در ایام سال به بحث امنیت گردشگران بیش از پیش توجه شود.

وی بیان داشت: در هرجایی امنیت وجود داشته باشد گردشگران با رغبت بیشتری به آنجا سفر می‌کنند که این مهم نیز نیاز به اتحاد و همبستگی دارد.

میرمحمدی بیان داشت: داشتن اماکن زیبا و پویا موجب علاقه بیشتر گردشگران برای سفر خواهد شد ضمن اینکه این نوع موارد به خودی خود تبلیغی برای جذب بیشتر گردشگران است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو