زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

مورینیو: حتی یک ثانیه هم به سیتی فکر نکردم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که پس از برد مقابل اورتون، حتی یک ثانیه هم به منچسترسیتی فکر نکرده؛ زیرا او بیشتر به امتیاز از دست دادن دیگر رقبا فکر می‌کند.

سرای نور؛یونایتد روز گذشته موفق شد با گل‌های آنتونیو والنسیا، هنریک مخیتاریان، روملو لوکاکو و آنتونی مارسیال، ۴-۰اورتون را شکست دهد که ۳ گل آخر در هفت دقیقه پایانی به ثمر رسید. این نتیجه، یونایتد را پس از ۵ بازی، هم امتیاز با سیتی در صدر جدول قرار می‌دهد؛ ولی مورینیو معتقد است که این موضوع برایش خیلی مهم نبوده است. در حقیقت دغدغه مورینیو، ایجاد اختلاف با لیورپول، تاتنهام، چلسی و آرسنال است تا سیتی.

او گفت:” امروز حتی یک ثانیه هم به منچسترسیتی فکر نکردم. به تاتنهام، آرسنال، چلسی و لیورپول فکر کردم. اینکه شکست خوردند یا نتوانستند در بازی هایشان پیروز شوند. این فرصتی برای ما بود که ۲ امتیاز از آنها فاصله بگیریم، مثل هفته قبل که ما با استوک مساوی کردیم و آنها فاصله گرفتند. بنابراین تنها به آنها فکر می‌کردم و نه به سیتی. سیتی بازی اش را برد و کارش را انجام داد. به دیگر تیم‌ها فکر می‌کردم و وقتی نتایجشان را دیدم، به نظرم آمد که این فرصتی است که ما نباید از دست بدهیم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو