زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

صادقی: اخراج یک هفته‌ای من دروغ است

امیرحسین صادقی می‌گوید هیچ مشکلی برای حضور در جمع پیکانی‌ها نداشته و به دنبال حاشیه بودند تا تیم ما را برای این بازی دچار مشکل کنند.

سرای نور؛مدافع باتجربه پیکانی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره علت نبودش در جمع پیکانی‌ها، پیروزی مقابل پرسپولیس و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

گفت‌وگوی امیرحسین صادقی با ورزش سه را در زیر می‌خوانید:

 

علت عدم حضورتان در جمع پیکانی‌ها پیش از بازی با پرسپولیس چه بود؟ 

فکر می‌کنم دامنه این صحبت‌ها از عدم حضورم در تولد ابوالفضل رزاق‌پور و نبودنم در عکس دسته جمعی تیمی بوده که چنین شایعاتی را درباره من ساختند و گفتند که یک هفته‌ای است که اخراج شده‌ام. جالب است من تا یکی، دو روز قبل از بازی در کنار تیم بودم و تمریناتم را دنبال می‌کردم.

 

پس چرا در ترکیب حضور نداشتید؟

خب بازی با پرسپولیس بود و شیطنت‌های رسانه‌ای که برای پیکان رقم زدند. البته آقای جلالی مربی با دانشی هستند و صلاح دانستند که من نباشم و من هم به نظراتشان احترام می‌گذارم، غیر از این اتفاق دیگری رخ نداد و من به تمرینات بازخواهم گشت.

 

با پیروزی‌تان مقابل پرسپولیس جبران سال گذشته را کردید، درست است؟

ما سال گذشته هم می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم، در آن بازی همین گادوین منشا موقعیت داشت که آن را گل نکرد؛ ولی امسال جبران آن بازی را کردیم و بچه‌ها خوب توانستند از گلی که به ثمر رساندند حفاظت کنند.

 

برخلاف هفته‌های گذشته که دقایق ابتدایی گل دریافت می‌کردید در مقابل سرخپوشان در دقایق ابتدایی گل زدید، نظرتان در این باره چیست؟

دقیقا ما برخلاف بازی های قبل که زود گل می خوردیم، توانستیم در این بازی زود به گل برسیم. ثابت کردیم اگر بخواهیم هیچ تیمی نمی تواند به ما گل بزند. بچه ها توانستند تمام اهدافی که در سر داشتیم را دنبال کنند و به قول آقای جلالی پیکان تیمی بی رقیب هست، چراکه توانست تیمی که در آسیا جز ۴ تیم برتر است را شکست دهد.

 

پیکان با این پیروزی به رتبه هفتم آمد و فکر می‌کنی بتوانید این روند را حفظ کنید؟

با ۳ امتیاز شیرین این بازی مطمئنا روی دور برد خواهیم افتاد، سال گذشته هم با یک برد توانستیم در اوج قرار بگیریم و در نهایت فصل را با رتبه‌ای خوب به پایان رساندیم.

 

نظرتان درباره آقاخان و گلزنی‌اش با توجه به آنکه پیش از این او را یک بازیکن تاثیرگذار معرفی کردید  چیست؟

من ۱۶ سال است که در لیگ‌برتر بازی می‌کنم و قطعا روی بازیکنان شناخت کافی دارم. باز هم می‌گویم که آقاخان یک بازیکن مستعد و توانمند است. به نظرم تیم‌ملی هم برای او کم است و او نباید به فکر حضور در ایران باشد، بلکه او در آینده برای پیشرفتش باید لژیونر شود و فوتبالش را در اروپا دنبال کند.

 

نظرتان در خصوص اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رقم خورده چیست؟

بهتر است درباره استقلال صحبت نکنم و تمام تمرکزم را روی پیکان داشته باشم و ببینیم چه نتیجه ای در آینده برایمان رقم خواهد خورد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو