زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

ونگر: از عملکرد لاکازت راضی هستم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال مدعی شد که از عملکرد الکساندر لاکازت، مهاجم تیمش راضی است، هر چند که او را در نیمه دوم دیدار مقابل چلسی بیرون کشید.

سرای نور؛مهاجم فرانسوی شروع خوبی در انگلیس داشت و در ابتدا در گلزنی موفق ظاهر شد، ولی رفته رفته دچار مشکل شد. او روز گذشته مقابل چلسی نیز نتوانست گلزنی کند تا بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان برسد و او نیز در دقیقه ۶۶ از میدان بیرون برود. با این حال ونگر پس از بازی به تمجید از او پرداخت و تاکید کرد که از عملکردش راضی است.

سرمربی فرانسوی گفت:” احساس می‌کنم که لاکازت در نیمه اول خوب بود. او خیلی سخت برای تیم تلاش کرد، او بسیار منظم است و زمان می‌برد تا این نظم استحکام در طول ۹۰ دقیقه ادامه پیدا کند. فراموش نکنید که من والکات، ژیرو و الکسیس را روی نیمکت داشتم بنابراین پس از ۶۵ دقیقه که شدت درگیری ها افت کرد، طبیعی است که چند بازیکن تازه نفس به میدان بفرستم.”

ونگر سپس ادامه داد که هیچگاه از مهاجمی نخواسته به تعویضی بودن عادت کند. او گفت:” من هیچگاه از بازیکنی نخواستم که برای اینکه جا برای بازیکن دیگری باز شود، به نیمکت نشینی عادت کند. هیچگاه نمی‌توان چنین کاری انجام داد.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو