زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

عقده گشایی بیل در سن سباستین (عکس)

گرت بیل، ستاره مغضوب این هفته های هواداران رئال امشب برابر سوسیداد نمایس درخشانی داشت.

سرای نور؛

رئال مادرید دقایقی پیش با درخشش گرت بیل و بورخا مایورال توانست با نتیجه ۳-۱ در زمین سوسیداد به برتری رسیده و دو تساوی خانگی اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

کهکشانی ها در شبی که ستاره های بزرگی چون رونالدو، کروس، مارسلو و کریم بنزما را در اختیار نداشتند؛ موفق شدند به یک پیروزی حیاتی در سن سباستین دست یابند و تا رتبه چهارم صعود کنند.

 

 

 

 

 

چشم رئالی ها امشب به درخشش گرت بیل بود؛ ستاره ای که همواره در ورزشگاه سوسیداد موفق به گلزنی شده و امشب نیز موفق شد گل سوم رئال را به ثمر برساند. حالا او در ۵ مصافش با سوسیداد در آنوئتا ۶ گل به این تیم زده است.

 

 

 

 

 

بیل در چند هفته اخیر به دلیل بازی های نه چندان خوبش مورد اعتراض هواداران رئال قرار گرفته بود و بسیاری منتظر نمایش امشب او بودند. زیدان هم در نشست خبری روز گذشته خود به دفاع تمام قد از ستاره ولزی پرداخت و به نوعی سعی کرد فشار زیادی که روی او بود را کاهش دهد و به نظر می رسد که این تاکتیک زیزو جواب هم داد.

بیل دقیقه ۶۳ بازی در یک کورس تماشایی با رودریگز، مدافع سوسیداد، توانست زودتر از او به توپ رسیده و با یک ضربه چیپ، توپ را وارد دروازه کند. گلی که بدون شک می تواند باعث آشتی مجدد هواداران رئال با او شود. حال باید دید چهارشنبه شب بیل برابر بتیس در برنابئو می تواند نمایش امشب خود را تکرار کند یا خیر.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو