زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

رحمانی: از تعویضم خیلی ناراحت شدم

بختیار رحمانی می گوید که همه جوره در بازی برابر پرسپولیس آماده بوده است و از تعویضش به همین دلیل ناراحت شده است.

سرای نور؛

بختیار رحمانی هافبک تیم پیکان پس از دیدار برابر پرسپولیس که با نتیجه پیروزی یک بر صفر برای خوردروسازان همراه شد، به “ورزش سه”، گفت: خدا را شکر می کنیم که تیم خیلی خوب پرسپولیس را بردیم. فکر نمی کنم تیمی بتواند در حال حاضر پرسپولیس را ببرد. ما هم با تمام توان بازی کردیم و موفق شدیم سه امتیاز شیرین از این بازی بگیریم. به پرسپولیس هم تبریک می گویم و امیدوارم در آسیا موفق باشد.

بختیار رحمانی که در نیمه دوم توسط جلالی تعویض شد، در پاسخ به این سوال که از تعوضش ناراحت شده است، می گوید: آره واقعا از تعویضم ناراحت شدم. چون فکر می کنم شرایط خوبی داشتم و می توانستم به تیمم کمک کنم. نمی دانم کنار خط چه اتفاقی افتاد که تعویض شدم. واقعا بعضی مواقع هم آدم عصبی می شود و نمی فهمد چه اتفاقی می افتد.

وی در مورد عصبانیت جلالی عنوان می کند: آقا مجید حرفی کنار خط به من زد که خیلی ناراحت شدم. من شاگرد آقا مجید بوده ام و از بچگی با خودش بزرگ شده ام و احترامش هم واجب است. اما من در این بازی همه جوره آماده بودم برای کمک کردن به تیم. تعویض ها یا فنی است یا تاکتیکی ولی من فکر می کنم دلیل تعویض من این دو موضوع نبود ولی به هر حال آقای جلالی مربی من است و احترامش واجب است. امیدوارم بتوانیم همین روند را در لیگ ادامه دهیم و نتایج خوبی در ادامه مسابقات کسب کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو