زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

تسویه حساب ژنرال با شاگردان شاکی شاید وقتی دیگر

دو شاگرد شاکی سال های گذشته با اتفاقی که برای آنها در اردوی استقلال رقم خورد فرصت رویارویی با سرمربی سال های گذشته خود را از دست دادند.

سرای نور؛

علیرضا منصوریان و مدیران استقلال در تصمیمی عجیب و شوک آور مهدی رحمتی و مجتبی جباری دو ستاره سرشناس را از حضور در تمرینات منع کردند تا دود ناکامی های تیم در این فصل به چشم کاپیتان های اول و دوم استقلال برود.

تصمیمی که در آستانه بازی حساس با ذوب آهن اردوی آبی های پایتخت را تحت الشعاع خود قرار داد و باعث شد تا منصوریان با حاشیه های بیشتری تیمش را برای مصاف با حریف قدرتمند و تازه اوج گرفته اصفهانی آماده کند.

سوای از تمام زوایای جالب این تصمیم، کنار گذاشتن مهدی رحمتی و جباری از سوی منصوریان باعث شد تا یکی از رویارویی های جنجالی لیگ برتر منتفی شود. رویارویی رحمتی و جباری به عنوان شاگردان شاکی سابق با امیر قلعه نویی آن هم در ورزشگاه آزادی می توانست حواشی زیادی داشته باشد و صحنه های جالبی را رقم بزند.

این دو که بیشتر عناوین و قهرمانی های خود در لیگ برتر را با مربیگری قلعه نویی به دست آوردند مدت هاست با این مربی اختلافات شدیدی پیدا کرده و جنگ های لفظی آنها در این سال ها سوژه ای مهم برای رسانه ها بود که انتظار می رفت در جدال استقلال و ذوب آهن هم ادامه پیدا کند؛ اما با تصمیم اخیر منصوریان برای منع حضور این دو بازیکن در تمرینات و اخراج محترمانه آنها از استقلال این رویارویی حساس هم خود به خود منتفی شد.

به این ترتیب در بازی حساس چهارشنبه شب و در غیاب مهدی رحمتی کاپیتان اول استقلال یک بار دیگر سیدحسین حسینی وظیفه حراست از چارچوب دروازه آبی ها را برعهده خواهد داشت. بازیکنی که توسط خود قلعه نویی به استقلال پیوست و حالا بعد از مدت ها این فرصت را دارد تا امید اول طرفداران برای بسته نگه داشتن قفل دروازه اش مقابل قلعه نویی و شاگردانش باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو