زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

قربانی: عدم حمایت منصوریان از کادرش را نپسندیدم

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید مگر نقش علی چینی در نتایج استقلال چقدر است که او را برکنار کردند.

سرای نور؛

دلیل این موضوع را نمی دانم؛ اما هر دلیلی داشته باشد، نحوه برخورد با این دو بازیکن درست نیست. سرمربی باید این موضوع را توضیح دهد و این رفتار درستی نیست که با دو بازیکن با این همه سابقه چنین رفتاری داشته باشیم. این رفتارها در شان باشگاه استقلال نیست؛ اما متاسفانه در گذشته نیز چنین رفتارهایی را دیده ایم. با افرادی مانند جواد زرینچه، فکری و حتی خود من نیز این برخوردها تکرار شده است.

او افزود: استقلال متاسفانه نتیجه نمی گیرد و اگر این کنار گذاشتن برای سرپوش گذاشتن روی نتایج است، کار بسیار بدی است. شنیده ام به چینی نیز نگفتن در تمرینات حاضر نشود که این موضوع نیز کار درستی نیست. من علی منصوریان را دوست دارم؛ اما نمی دانم چرا این کار را انجام داد. چینی عضو کادر منصوریان است و مگر چقدر در نتایج استقلال نقش داشته که حالا باید شاهد برکناری او باشیم؟

قربانی در ادامه انتقادات خود، تصریح کرد: من این کار منصوریان را نپسندیدم. نمی دانم چه شرایطی در باشگاه در جریان است؛ اما تقویت کادرفنی یعنی چی؟ این کادر فصل گذشته نتیجه گرفته است و این فصل نیز می تواند جبران کند. متاسفانه در استقلال همه کارشناس شده اند و هر تصمیمی که دلشان می خواهد، می گیرند.

پیشکسوت استقلال در ادامه درباره دلیل شرایط استقلال، عنوان کرد: هر اتفاقی در استقلال رخ می دهد، فنی است. به منصوریان احترام می گذارم؛ اما او باید مشکلات فنی تیم را در داخل زمین بررسی و آنالیز کند و با مهره هایی که دارد، مشکلات تیم را برطرف کند. مشکلات استقلال در داخل زمین است و ربطی به دیگر مسائل ندارد.

قربانی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر جای منصوریان بودید استعفا می دادید، گفت: من اگر احساس کنم قدرت تغییرات را دارم، در باشگاه می مانم و اگر احساس کنم نمی توانم تغییری ایجاد کنم، استعفا می دهم. به نظر من بهتر است به منصوریان فرصت داده شود، زیرا او فصل گذشته تیم را درست کرد. استقلال برای تغییرات نیاز به ۲۰ میلیارد هزینه دارد، زیرا مربی خارجی نیاز به هزینه دارد. البته مربی بزرگ مترهایی دارد و هیات مدیره باید این مترها را در نظر داشته باشد. متاسفانه اسامی حوالی استقلال مطرح می شود که بازگشت به عقب است و هواداران نباید به دنبال این اسامی باشند. باز هم می گویم مشکل استقلال داخل زمین است و منصوریان با تمرکز به مشکلات داخل زمین می تواند نتیجه بگیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو