زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

وضعیت سایپا بحرانی نیست/ قرار نیست علی دایی برای ما گل بزند!

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: وضعیت تیم ما بحرانی نیست ولی کادر فنی باید تغییر فاحش عملکرد بازیکنان را در دو بازی گذشته بررسی کند.

به گزارش  سرای نور،رضا درویش، درباره دو باخت متوالی سایپا در لیگ برتر گفت: علی دایی سرمربی تیم طی روزهای گذشته جلسات مختلفی با بازیکنان داشته است تا علت این باختها و تغییر فاحش عملکرد تیم را ریشه یابی کند. نمی دانیم چرا تیم سایپا بخصوص در بازی با پدیده در حد و اندازه خود ظاهر نشد.

 

وی با بیان اینکه علت این موضوع فنی است، گفت: گاهی پیش می آید که در یک مسابقه یکی، دو بازیکن خوب نباشند ولی در دیدار با پدیده کل تیم شرایط خوبی نداشت. بازیکنان ما حتی ۲۰ درصد توانایی همیشگی خود را هم نشان ندادند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این سئوال که نظر علی دایی در ارتباط با افت عملکرد بازیکنانش چیست؟ تصریح کرد: دایی گفت باید بررسی و ریشه یابی کنیم که علت چیست. چطور ممکن است در یک بازی کل تیم خوب نباشد. البته بازیکنان تا قبل از آنکه به تیم حریف پنالتی بدهند خوب بودند ولی جالب است این پنالتی را هم زمانی به تیم حریف دادیم که هیچ خطری دروازه ما را تهدید نمی کرد.

درویش با تاکید بر اینکه این باشگاه هیچ اولتیماتومی به علی دایی نداده است، گفت: ما از این مدل کارها نکرده ایم و این روشها را قبول نداریم. قرار نیست علی دایی وارد زمین بشود و برایمان گل بزند. اگر اینطور بود که رکورد گلزنی را می شکستیم!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می شود وضعیت فعلی سایپا را بحرانی نامید؟ تاکید کرد: بحرانی که نه ولی باید کادر فنی این موضوع را بررسی کند. دو موقعیت گل پدیده را خودمان به بازیکنان حریف دادیم که آنها هم خوب از این موقعیت استفاده کردند. در این مسابقه از دقیقه ۴۰ به بعد بازیکنان ما بازی نکردند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو