زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: سند عفاف و حجاب از سوی تبلیغات اسلامی تدوین شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از تدوین و تنظیم سند عفاف و حجاب توسط این سازمان خبر داد.

سرای نور؛حجت الاسلام سید مهدی خاموشی پیش از ظهر شنبه در نشست با کارکنان تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه حوزه فرهنگ نیاز مبرم به کار فرهنگی و تبلیغی و تولید محتوای غنی دینی دارد اظهار داشت: سند عفاف و حجاب توسط سازمان تبلیغات اسلامی تنظیم شد و سازمان تبلیغات به عنوان قائم مقام شورای عفاف و حجاب فعالیت می کرد.

وی با اشاره به اینکه در موسسه سوره مهر سازمان تبلیغات اسلامی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کتاب با عناوین مختلف اعتقادی چاپ می شود تصریح کرد: برای شناخت جامعه نیاز است که نبض جامعه را شناخت تا برابر آن شناخت نسخه ای پیچیده شود.

حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه سفرهای استانی در جهت بررسی مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای رفع و کاهش آن صورت می گیرد افزود: هدف از سفر به مازندران در راستای رفع و شناخت آسیب های اجتماعی است و اگر در حوزه فرهنگ دینی کار فرهنگی صورت گیرد در رفع آسیب های اجتماعی تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سواحل مازندران و مشکلات فرهنگی آن نیاز به یک مرکز رصد فرهنگی و برنامه ریزی منسجم و کار جهادگونه می طلبد گفت: باید مجاری فساد و راه های ابتلای آن را بست و پیشگیری کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: دردهای اساسی و زمینه ساز فساد و آسیب های اجتماعی باید به درستی بررسی شود و محور جلسات ما در استان با مدیران فرهنگی استان رفع آسیب های اجتماعی است که اصلی ترین دغدغه امروز مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام خاموشی، اعتیاد ، طلاق ، منکرات ، فساد و فحشاء را از مهم ترین مسائل امروز آسیب های اجتماعی دانست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو