زمان انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ -

ویسی: می خواستم به کرملاچعب شوک بدهم

سرمربی استقلالی های خوزستان معتقد است پس از شکست سنگین هفته گذشته تیمش خیلی زود و خوب توانست به شرایط عادی و بازی در لیگ برتر برگردد.

سرای نور؛

عبدالله ویسی پس از تساوی استقلال خوزستان مقابل سپیدرود در نشست مطبوعاتی گفت: ما باید در این بازی به پیروزی می رسیدیم اما در کل این نتیجه هم برای ما بد نبود. با ارائه یک بازی تهاجمی در میدان حضور داشتیم و سپیدرودی ها نیز برای نباختن به میدان آمده بودند. پس از فاجعه هفته قبل ما خیلی خوب و زود توانستیم به بازی ها بازگردیم باز هم با این حال معتقدم نتیجه این دیدار عادلانه نبود.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره اخراج دو بازیکن این تیم گفت: پرونده طالب ریکانی و حکیم نصاری را  به کمیته انضباطی باشگاه فرستادیم و در حال حاضر نیز تابع تصمیمی هستیم که این کمیته می گیرد.

 

او درباره خروج نام کرملاچعب از لیست ۱۸ نفره این تیم برای این دیدار نیز گفت: در لیست زیر ۱۸ سال باید تنها از دو بازیکن استفاده کنیم. کرملاچعب هفته گذشته خوب کار نکرد و خواستیم به او شوک وارد کنیم. امیدوارم او به روزهای خوب خود بازگردد.

 

ویسی در رابطه با گل نزدن تیمش گفت: تیمی که می‌خواهد در نیمه بالایی جدول حضور داشته باشد، هر بازی باید گل بزند و امروز موتور گلزنی ما روشن نشد. تاکنون چهار گل به ثمر رساندیم و امروز نیز موقعیت های فراوانی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو