زمان انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ -

تلاش ویسی برای مداوای زخم شش گل (عکس)

سرمربی استقلال خوزستان تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند زخم حاصل از دریافت شش گل در دیدار گذشته را مداوا کند اما این اتفاق نیفتاد.

سرای نور؛

عبداله ویسی که یک بار توانسته بود به همراه استقلالی های خوزستان به قله فوتبال ایران صعود کند پس از یک فصل دوری از این تیم یک بار دیگر به اهواز بازگشت تا شاید باز هم بتواند آبی پوشان را به سطح اول فوتبال ایران برگرداند. اتفاقی که تاکنون نیفتاده تا استقلالی های خوزستان کماکان از دوران آرمانی خود به دور باشند.

 

آنها در دیدار هفته گذشته در برابر ذوب آهن نتیجه ای ناگوار به دست آوردند و با شش گل بازی را به حریف واگذار کردند و کاملا مشخص بود که ویسی و یارانش در بازی برابر سپیدرود برای پوشاندن نتیجه اسفناک هفته قبل پا به میدان می گذارند و به دنبال از بین بردن زخم آن شکست هستند اما دوندگی بازیکنان استقلال خوزستان و تلاش عبداله ویسی لب خط تاثیری نداشت تا در نهایت اتفاقی نیفتد که هواداران این تیم نتیجه هفته قبل را از یاد ببرند.

 

نکته جالب در رابطه با هدایت بازیکنان تیم خوزستانی اینکه عبداله ویسی و بهروز مکوندی، دستیار اولش به تقسیم وظایف پرداخته بودند و هر از گاهی وظیفه ایستادن لب خط و هدایت بازیکنان را برعهده می گرفتند و به نوعی می توان گفت ویسی و مکوندی (که روزگاری به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر حضور داشت) به طور نوبتی لب خط می ایستادند.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو