زمان انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ -

می‌گفتند خستگی پرسپولیسی‌ها دلیل بُرد ما بوده!

حجت حق رودی مدافع تیم پیکان می گوید که در مقابل نفت تهران انگیزه های زیادی برای ادامه روند رو به رشد خود با توجه به برخی صحبت های مطرح شده داشته اند.

سرای نور؛در مورد پیروزی ۳ بر ۱ برابر نفت تهران گفت: بعد از بازی پرسپولیس یک سری گفتند که یکی از دلایل پیروزی ما خستگی بازیکنان پرسپولیس بوده، که به نظر من اصلا اینگونه نبود و همین موضوع باعث شد انگیزه ی زیادی مقابل نفت داشته باشیم تا نشان دهیم واقعا تیم قدرتمندی داریم و خدا را شکر می کنم که همین هم شد.

وی ادامه می دهد: البته بازی مقابل نفت بازی آسانی نبود و با توجه به اینکه زود گل خوردیم، حتی کارمان سخت تر هم شد، ولی به نظر من خیلی منطقی بازی کردیم و توانستیم از موقعیت هایی که ایجاد کردیم، خوب استفاده کنیم و حتی میتوانستیم به گل های بیشتری هم برسیم.

حق وردی در مورد تیم نفت تهران و کیفیت این تیم نیز عنوان کرد: تیم نفت هم به نظر من تیم خیلی خوبی بود و بازیکنان این تیم به خاطرعلی کریمی انگیزه های خیلی زیادی داشتند.  به نظر من در هفته های آینده می توانند به تیم خیلی بهتری تبدیل بشوند.

مدافع فصل گذشته ذوب آهن در مورد بازگشت به پست دفاع میانی، با توجه به اینکه در ذوب آهن و یک بازی در پیکان نیز طی این فصل در این پست به بازی گرفته شده بود، اظهار داشت: وقتی ذوب آهن بودم چند بازی دفاع راست بازی کردم و مشکلی برای بازی کردن در پست دفاع راست ندارم، اما پست اصلی ام دفاع وسط است. امسال هم آقا مجید صلاح دانستند که یک بازی دفاع راست بازی کنم، اما شخصا در دفاع وسط خیلی راحت ترم و دفاع راست پست دوم من است.

مدافع میانی تیم پیکان در مورد سه پیروزی پیاپی که بعد از نتایج نامطلوب بازی های ابتدایی فصل رقم خورد، افزود: درست است که ما اول فصل زیاد خوب نتیجه نگرفتیم و ٢ تا بازی را باختیم، اما به نظرم این باخت ها حق تیممان نبود و شانس با ما یار نبود. اما این را می دانستیم که رفته رفته به تیم بهتری تبدیل می شویم،  چون خیلی خوب فوتبال بازی می‌کردیم و فقط توپ هایمان گل نمی‌شد. می دانستیم بالاخره بدشانسی ها تموم می شود و در حال حاضر هم خیلی شرایط خوبی داریم و امیدوارم این روند همینطور ادامه داشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو