زمان انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ -

شکست تلخ میلان در زمین سامپدوریا

میلان با شکست 0-2 در خانه سامپدوریا شانس رسیدن به رتبه های بالای جدول را از دست داد.

سرای نور؛میلان که شروع تقریبا خوبی در این فصل داشته و پس از ۵ هفته با ۱۲ امتیاز در رده پنجم قرار داشت، باید از زمین سامپدوریا سه امتیاز را دشت می کرد. میزبان از ۴ بازی قبلی خود ۸ امتیاز اندوخته و تیم هشتم جدول بود.

 

سامپدوریا بازی را بهتر آغاز کرد و در اولین موقعیت جدی بازی می توانست روی ضربه سر زاپاتا به گل برسد ولی دوناروما ضربه او را با واکنشی خوب مهار کرد.

میزبان میل بیشتری به هجوم داشت ولی به ندرت شاهد موقعیت های جدی روی دروازه ها بودیم.

 

سوسو، وینگر اسپانیایی میلان با شوت پای چپ خود اولین خطر را روی دروازه سامپ خلق کرد ولی مدافع حریف با فداکاری خود را مقابل توپ قرار داد و اجازه نداد میلان به گل برسد.

در ادامه، بهترین موقعیت بازی را سامپدوریا دقیقه ۳۵ از دست داد. بازهم ضربه زاپاتا که بونوچی را هم مغلوب کرده بود ولی سد محکمی به نام دوناروما اجازه نداد میلان بازنده به رختکن برود.

 

 

 

 

سامپدوریا نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و تیم برتر زمین بود. میلان بر خلاف بازی های قبلی خود در موقعیت سازی به مشکل برخورد کرده بود و به نظر می رسید که تحت تاثیر برنامه های تاکتیکی سامپدوریا قرار داشت.

 

میزبان پس از چند حمله خطرناک سرانجام دقیقه ۷۴ به گل رسید.

سانتر از راست بازیکن سامپ را فرانک کسیه به اشتباه با سر مقابل زاپاتا فرستاد تا او هم از چند قدمی دوناروما توپ را به طاق دروازه بچسباند.

 

سامپدوریا دقیقه ۹۰ بازی به گل دوم خود هم دست یافت تا کار میلان تمام شود. ریکی آلوارز که تازه به میدان آمده بود از گوشه محوطه جریمه با یک شوت دقیق پای چپ توپ را به سمت مخالف دروازه فرستاد. توپ پس از برخورد به تیر عمودی وارد دروازه میلان شد.

 

در ادامه تلاش های میلان برای کم کردن فاصله نتیجه ای نداشت و دومین شکست فصل نیز در کارنامه روسونری به ثبت رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو