زمان انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ -

ربیع‌خواه: دوبی همیشه برای ما خوش‌یمن بوده است

هافبک دفاعی پرسپولیس امیدوار است برابر الهلال عربستان در نیمه نهایی به نتیجه مدنظر هواداران دست یابند.

سرای نور؛

محسن ربیع خواه یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان پرسپولیس در طول دو فصل اخیر بوده است. بازیکنی که با حضور در چند پست توانسته با عملکردی یکنواخت و کمترین اشتباه سهم بزرگی در اجرای خواسته‌ی کادرفنی داشته باشد.

وی در خصوص دیدار برابر الهلال عربستان گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. همه چیز خوب پیش می‌رود. اردو خوب است و دوبی همیشه خوش یمن بوده و امیدوارم اینبار هم باشد.

هافبک دفاعی پرسپولیس در ادامه گفت: بازی الهلال سنگین و دیداری حساس است. همه ما اما امیدوار و آماده این بازی هستیم و به دنبال نتیجه‌ای هستیم تا شرایط را برای موفقیت کلی تیم فراهم کند. بچه ها همه خوب و آماده هستند و با صلابت تمرین می‌کنند. همه شاد هستند و امیدواریم این شرایط را در بازی هم داشته باشیم و آن را در زمین هم اجرا کنیم.

ربیع خواه در واکنش به عملکردش در ترکیب پرسپولیس گفت: من در تمام پست‌ها در لیگ قهرمانان بازی کردم و در پرسپولیس بازی کردن سخت است و نبود کمال هم مطمئنا شرایط را سخت‌تر خواهد کرد. الان من معلوم نیست بازی کنم یا نه اما اگر بودم تمام تلاشم را می‌کنم تا به نتیجه برسیم.

شماره ۱۸ سرخپوشان در خصوص حمایت هواداران هم گفت: واقعا دم هواداران ما گرم و در بازی با الاهلی کمک زیادی به ما کردند و خود عربستانی‌ها هم تعجب کرده بودند و امیدوارم در این بازی نیز از آنها سود ببریم و به نتیجه برسیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو