زمان انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

استفاده از روشهای عجیب برای انتقال مواد مخدر/هندوانه با طعم تریاک

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان از کشف ۸۶۰ کیلو مواد مخدر در کرمان خبر داد که به روش های مختلف توسط افراد سود جو قاچاق می شدند.

به گزارش سرای نور؛ سردار رضا بنی اسدی اظهارداشت: ماموران نیروی انتظامی در استان کرمان با تیز هوشی موفق به کشف ۸۶۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: در همین راستا پس از کارهای اطلاعاتی ماموران نیروی انتظامی موفق به کشف یک محموله تریاک در بار هندوانه شدند که در قالب ۱۵ بسته در بار هنداونه جاسازی شده بود.

وی از کشف این میزان مواد در هنگام تردد کامیون در محور کرمان – ماهان خبر داد و افزود: این کامیون از استان تهران به سمت استان های شرقی در حال حرکت بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان همچنین از کشف ۱۷۰ کیلو تریاک از دو قاچاقچی در جاده های شهرستان رابر خبر داد و گفت: این میزان مخدر در یک خودروی شخصی جاسازی شده بود که پس از دستور ایست اقدام به فرار کرد که با عملیات تعقیب و گریز مواجه و متوقف شد.

وی اما عجیب ترین روش انتقال مواد مخدر را انتقال ۵۹۰ کیلو انواع مواد مخدر در بار خرده شیشه اعلام کرد و گفت: این میزان مواد مخدر در بار خرده شیشه در سه راهی راین توسط ماموران مرصاد کشف شد.

وی گفت: این بار شامل ۳۵۴ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش، ۲۱۸ کیلو ۹۰۰ گرم تریاک، ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین است.

رئیس پلیس کرمان گفت: در جریان این عملیات ها تعدادی از عوامل و عناصر که اقدام به قاچاق مواد مخدر می کردند نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو